توییتر قابلیت ضبط و اشتراک گذاری محتوای صوتی Spaces را در دسترس تمام کاربران قرار داد

توییتر به صورت رسمی اعلام کرد که هم اکنون تمام کاربران اندروید و iOS که میزبان‌ سرویس چت صوتی Spaces هستند، می‌توانند محتوا صوتی را ضبط و با دیگران به اشتراک بگذارند.

توییتر به صورت رسمی اعلام کرد که هم اکنون تمام کاربران اندروید و iOS که میزبان‌ سرویس چت صوتی Spaces هستند، می‌توانند محتوا صوتی را ضبط و با دیگران به اشتراک بگذارند.

همانطور که توییتر توسط حساب رسمی خود توضیح می‌دهد، برای انجام این کار، پیش از شروع گفتگوی صوتی Spaces خود باید گزینه «ضبط Spaces» را فعال کنید تا گفتگو شما به مدت 30 روز پس از پخش اولیه به صورت عمومی در دسترس سایر کاربران قرار بگیرد و بتوانند آن را گوش دهند یا با دیگران به اشتراک بگذارند.

اسپیسز

همچنین اگر داخل یک اتاق چت Spaces در حال برگزاری باشید که میزبان آن گزینه ضبط را فعال کرده باشد، در بالای صفحه شاهد گزینه کوچکی با عنوان Rec خواهید بود که به شما اطلاع می‌دهد که گفتگوها در حال ضبط هستند.

میزبان‌ها که نسبت به ضبط گفتگوها اقدام می‌کنند، همچنین می‌توانند محتوای ضبط شده را در هر زمان حذف کنند. توییتر نیز برای بررسی محتوا ضبط شده و عدم نقض شرایط این سرویس صوتی توسط آن‌ها، فایل‌های صوتی را تا 120 روز نگه می‌دارد.

ویژگی جدید Spaces برای تولیدکنندگان محتوا مفید خواهد بود که قصد دارند به صورت منظم برنامه‌ها و جلسات صوتی برگزار کنند و آن‌ها را در اختیار سایر کاربران نیز قرار دهند. همچنین توییتر با این قابلیت به رقابت خود با کلاب هاوس ادامه می‌دهد که در ماه نوامبر ویژگی ضبط را اضافه کرده بود.

تمرکز توییتر روی قابلیت صوتی Spaces

Spaces اسپیسز

توییتر اولین بار در ماه اکتبر ویژگی ضبط محتوا صوتی را برای تعداد محدودی از میزبان‌ها معرفی کرد و در آن زمان وعده داد که این قابلیت «طی چند هفته آینده» در دسترس تمام میزبان‌ها قرار بگیرد. از زمان عرضه سرویس صوتی Spaces تاکنون ویژگی‌هایی بسیار زیادی برای آن ارائه شده تا کاربران بتوانند محیط مناسبی برای گفتگوهای صوتی خود داشته باشند که از زمان شیوع ویروس کرونا و روی کار آمدن کلاب هاوس رونق زیادی پیدا کرد.

به عنوان مثال از چند ماه گذشته دیگر تمام کاربران می‌توانند میزبان Spaces باشند، در حالی که تا قبل از آن این ویژگی در دسترس کاربرانی با حداقل 600 فالوور قرار گرفته بود.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.