امکان کسب درآمد از طریق استوری و لایو اینستاگرام

اینستاگرام در حال آزمایش قابلیت جدیدی است تا تولید کنندگان محتوا بتوانند به صورت مستقیم با ارائه برخی محتوا اختصاصی در استوری یا لایوهای خود کسب درآمد کنند.

اینستاگرام در حال آزمایش قابلیت جدیدی است تا تولید کنندگان محتوا بتوانند به کسب درآمد از طریق استوری و لایو اینستاگرام بپردازند و هم اکنون برخی کاربران ایالات متحده می‌توانند از این قابلیت استفاده کنند و در هفته‌های آینده به کاربران بیشتری ارائه خواهد شد.

قابلیت جدید کسب درآمد از طریق استوری و لایو اینستاگرام

با وجود این قابلیت کاربران برای دسترسی به محتوای اختصاصی تولیدکنندگانی که دنبال می‌کنند، می‌توانند هزینه‌ای را به صورت ماهیانه پرداخت کنند. این دسته از محتوای تولیدکنندگان که در قالب استوری یا لایو ارائه می‌شود با رنگ بنفش به سایر کاربران نشان داده می‌شود تا آن‌ها را تشخیص دهند. همچنین سازندگان در طول ماه می‌توانند قیمت اشتراک خود را از 0.99 تا 99.99 دلار تغییر دهند.

اینستاگرام قابلیت جدید خود را برای کسب درآمد سازندگان از این پلتفرم ارائه کرده است و «اشلی یوکی» یکی از سرپرستان محصول این شبکه اجتماعی توضیح می‌دهد که آن‌ها «حداقل تا سال 2023» از درآمد سازندگان سهم یا کارمزدی را دریافت نخواهد کرد.

کسب درآمد از طریق استوری و لایو اینستاگرام

«مارک زاکربرگ» مدیرعامل متا که مالک اینستاگرام است، در پست فیسبوک خود نوشت: هیجان زده هستم تا به ساختن ابزارهایی برای سازندگان ادامه دهم تا آن‌ها با انجام کارهای خلاقانه‌ای کسب درآمد کنند و به زودی این ابزارهای را در دسترس سازندگان بیشتری قرار خواهم داد.

«آدام موسری» مدیر اینستاگرام نیز در ویدیویی توضیح می‌دهد که این قابلیت «یکی از بهترین راه‌ها» برای اینفلوئنسرها و تولیدکنندگان محتوا است تا بتوانند درآمد قابل انتظار خود را داشته باشند. برخی از تولیدکنندگان تاکنون از ویژگی‌هایی مانند «Close Friends» برای کسب درآمد خارج از پلتفرم استفاده کرده‌اند و اکنون آن‌ها می‌توانند به صورت مستقیم درآمد خود را کسب کنند.

اینستاگرام و البته فیسبوک تنها شرکت‌هایی نیستند که برای رقابت با پلتفرم‌هایی مانند تیک تاک، مدل‌های اشتراکی خود را برای کسب درآمد تولیدکنندگان ارائه کرده‌اند. توییتر نیز در سال 2021 از قابلیت Super Follows رونمایی کرد که قابلیت‌های بیشتری را در دسترس برخی کاربران قرار می‌دهد.


خبرهای مرتبط

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.