The Batman طولانی‌‌ترین فیلم بتمن تاریخ سینما

برادران وارنر مدت زمان فیلم The Batman را رسما تایید کرد که این فیلم را به طولانی‌ترین فیلم ساخته شده براساس بتمن تبدیل می‌کند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مدت زمان فیلم The Batman مشخص شده است. منابع نزدیک به برادران وارنر تایید کردند که مدت زمان فیلم بتمن قرار است ۲ ساعت و ۵۵ دقیقه باشد. همچنین ۸ دقیقه از مدت زمان نزدیک به ۳ ساعت فیلم بتمن متعلق به تیتراژ پس از پایان است.

این موضوع باعث می‌شود تا فیلم The Batman به طولانی‌ترین فیلم تاریخ اقتباس شده از شخصیت بتمن تبدیل شود و پس از فیلم Avengers: Endgame با مدت زمان ۳ ساعت و ۱ دقیقه، یکی از طولانی‌ترین فیلم‌های ابرقهرمانی تاریخ سینما نیز لقب بگیرد.

بسیاری از فیلم‌های اخیر مدت زمانی بیش از ۲ ساعت و نیم دارند و همین موضوع باعث کاهش حداقل یک نمایش فیلم در طول روز می‌شود. فیلم The Batman به‌تازگی درجه سنی PG-13 را نیز دریافت کرده است. علاوه‌براین، به‌تازگی بخش فیلم توییتر در تبلیغات خود دو پوستر جدید از فیلم Batman را منتشر کرد که تمرکز یک پوستر روی شخصیت بتمن است و در پوستر دیگر شاهد حضور زن گربه‌ای و شوالیه تاریکی هستیم و در ادامه می‌توانید این دو پوستر را نیز مشاهده کنید:

رابرت پتینسون در نقش بروس وین ملقب به بتمن، زوئی کراویتز در نقش سلینا کایل ملقب به کت‌وومن، جفری رایت در نقش کمیسر جیمز گوردون، پل دینو در نقش ریدلر، اندی سرکیس در نقش آلفرد پنی‌ورث، کالین فارل در نقش پنگوئن، پیتر سارسگارد در نقش جیل کولسن، جان تورتورو در نقش کارماین فالکون، بری کیوگن در نقش استنلی مرکل و جیمی لاوسون در نقش بلا رئال، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Batman حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه قسمت جدید فیلم بتمن بر عهده مت ریوز بوده است.

فیلم The Batman برای اکران در تاریخ ۴ مارس (۱۳ اسفند) برنامه‌ریزی شده است. همچنین فیلم بتمن قرار است ۴۶ روز پس از اکران و در تاریخ ۱۹ آوریل ۲۰۲۲ (۳۰ فروردین ۱۴۰۱) به شبکه HBO Max اضافه شود.

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.