واکنش گلشیفته فراهانی به صحبت‌های سعید سهیلی درباره او و ریحانه پارسا

گلشیفته فراهانی به صحبت‌های سعید سهیلی درباره ی او و ریحانه پارسا واکنش نشان داد.

سعید سهیلی، کارگردان فیلم گشت ارشاد ۳، دو هفته قبل در مصاحبه ای به تمجید از ریحانه پارسا و گلشیفته فراهانی پرداخته بود که این صحبت‌ها بازتاب زیادی در شبکه‌های اجتماعی داشت.

در بخشی از این گفتگو صحبت از حاشیه هایی به میان آمد که بازیگر فیلم سهیلی، ریحانه پارسا با مهاجرت و کشف حجاب خود برای «گشت ارشاد ۳» ایجاد کرد و وقتی از او سؤال شد که آیا پارسا را می بخشد، در پاسخ گفت: «من و شما چه کاره هستیم که کسی را ببخشیم یا نبخشیم؟ اصلاً مگر ریحانه پارسا چه کار کرده که ما او را ببخشیم یا نبخشیم؟ یک نفر تصمیم گرفته مهاجرت کند، به من چه ربطی دارد؟»

او در ادامه گفت: «بعضی ها مثل ستاره هستند. هر جای دنیا که بروید این ستاره را می بینید. مثل گلشیفته فراهانی که یک ستاره است. ایران که بود ستاره بود و در آسمان سینمای ایران می درخشید. حالا هم که مهاجرت کرده باز هم در آسمان سینمای دنیا می درخشد. ریحانه پارسا هم اگر ستاره باشد که امیدوارم باشد، هر جای دنیا هم که باشد او را در آسمان خواهیم دید. اگر هم که نباشد محو و فراموش می شود.»

سپس از سهیلی سؤال شد که آیا در مدت همکاری اش با ریحانه پارسا در زمان ساخت فیلم «گشت ارشاد ۳» توانایی ستاره شدن را در او دید، که او در پاسخ گفت: «من با بازیگرهای زیادی کار کردم. همینجا شهادت می دهم که در مدت فیلمبرداری “گشت ارشاد ۳” دختری از او معصوم تر، محجوب تر، آرام تر و بی حاشیه تر ندیدم. با اینکه انتظار داشتم با توجه به حاشیه هایی که از قبل هم وجود داشت با دختری جنجالی سر و کار پیدا کنیم که لازم باشد چند نفر را مأمور کنترلش کنیم اما این دختر حتی صدایش هم درنمی آمد. باید ببینیم که چه کردیم که کسانی مثل گلشیفته فراهانی و ریحانه پارسا از کشور می روند و چه باید بکنیم که این افراد نروند.»

سعید سهیلی

پس از این صحبت‌ها ریحانه پارسا با انتشار پستی اینستاگرامی ارادت خود را به سعید سهیلی ابراز کرد.

او در این پست نوشت:

«عمو سعید عزیزم سلام

کاش واژگان توان جبران بعضی چیز ها را داشت…

کاش شما می دونستید چه مقدار برای من عزیزید، چقدر تاج سرید…

عموی عزیزم جان دلم، ممنون که اینطور بزرگوارانه پای نقشِ یادگاریِ من، شما و این روز های مردم عزیزمون ایستادید! مهر و محبت شما از هر کس که شما رو یک بار هم دیده پوشیده نیست…

سرتون سلامت

از طرف مهوشِ گشتِ ۳ به بهانه اکران موفق این روز های آن»

ریحانه پارسا

سعید سهیلی اما دیروز هم با انتشار ویدئویی از پشت صحنه فیلم گشت ارشاد ۳ با حضور ریحانه پارسا، خطاب به او نوشت:

«دخترم از بدی ها دور باش ، سوی تاریکی مرو … در نور باش . من در طول فیلمبرداری «گشت ۳» جز نیکی و ادب از تو چیزی ندیدم ، به یاد خاطرات خوب آنروزها»

ریحانه پارسا

این پست با واکنش گلشیفته فراهانی همراه شد و او در کامنتی برای سعید سهیلی نوشت:

«سعید جانِ سهیلى… این مناعت طبع شما، اشک به چشمان من میاورد. ما دخترانِ ایران به این درایت و خردمندى نیازمند بودیم… هستیم. این رفتار آن چیزى بود که من ١۵ سال پیش بیش از هر چیز تشنه اش بودم و نه تنها نبود که ١٨٠ درجه همه از آنطرفِ بام افتاده بودند. تبریک میگم، هم به شما و هم به ریحانه نازنینم. راه ها باز میشوند و در این مسیر آنچه درونِ انسانهاست، منعکس میشود. حقا که انعکاس قلب مهربان شما، دیدنى و شنیدنى است. درود و سیصدرود.»

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.