حیوانات از دنیای واقعی به متاورس می‌روند!

ClassicDoge روی توسعه پلتفرمی کار می‌کند تا کاربران بتوانند با اسکن حیوانات خانگی خود و ایجاد توکنی سه بعدی، آنها را به دنیای متاورس منتقل کنند.

تحقیقات جدید نشان می‌دهد که در دوران پس از شیوع ویروس کرونا، انسان‌ها بیشتر از قبل به حیوانات خانگی علاقه‌مند شده‌اند و می‌توانند آن‌ها را به همراه خود به تمام مکان‌ها ببرند، از جمله متاورس! پلتفرم ClassicDoge که در نوامبر ۲۰۲۱ ایجاد شده، به کاربران خود امکان می‌دهد تا حیوانات خود را در دنیای واقعی اسکن و توکن کنند تا آن‌ها را با خود به دنیای دیجیتال متاورس ببرند.

«سیلور هاول» رئیس رشد و مشارکت ClassicDoge توضیح می‌دهد: «اگر به حقایق توجه کنید، متوجه خواهید شد که جهان در حال تغییر است؛ و فکر می‌کنم فرصت بسیار خوبی در متاورس در حال شکل گیری است تا چیز‌هایی را مجازی سازی کنیم که آن‌ها را دوست داریم.»

البته این پروژه هنوز در مراحل ابتدایی خود قرار دارد و طبق گفته «کید کوپر» مدیر بازاریابی ClassicDoge این تیم در بلندمدت در نظر دارد تا «به گزینه اصلی وارد کردن حیوان خانگی واقعی به دنیای متاورس تبدیل شود. با این وجود حتی اگر حیوان خود را از دست داده باشید نیز می‌توانید با او قدم بزنید و در کنار او بنشیند.»

ایده حضور حیوانات خانگی در متاورس همچنین تاکنون مورد توجه برخی از کارشناسان حوزه NFT مانند Matty وبلاگ نویس و یوتیوبر حوزه NFT قرار داشته است که در هفته‌های گذشته به این موضوع اشاره کرده است.

همچنین در نهایت باید اشاره کرد که ایده حیوان خانگی مجازی حتی اگر تاکنون چندان حس نشده است، اما مفهوم جدیدی محسوب نمی‌شود. در اواخر دهه ۱۹۹۰ و اوایل دهه ۲۰۰۰ یک شرکت تولید کننده اسباب بازی ژاپنی محصولی تحت عنوان «تاماگاچی» (Tamagotchi) را عرضه کرد که در آن کاربران باید از یک حیوان خانگی کاملا مجازی مراقبت می‌کردند. چیزی شبیه به بازی پو (Pou) که در سال‌های گذشته محبوبیت زیادی داشت.

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.