فیلم: سانسور رابطه سحر قریشی و مهدی طارمی در سریال نیسان آبی

نام مهدی طارمی از دیالوگ سحر قریشی در قسمت جدید سریال نیسان آبی حذف شده است.

سریال نیسان آبی، جدیدترین ساخته ی منوچهر هادی که این روزها از شبکه نمایش خانگی در حال پخش است، این هفته با کمی تأخیر منتشر شد که عوامل سریال «ملاحظات ممیزی» را دلیل آن عنوان کرده بودند.

مخاطبان سریال نیسان آبی هنگام تماشای قسمت جدید این سریال متوجه حذف بخشی از دیالوگ های سحر قریشی شدند.

در این قسمت وقتی شخصیتی که سحر قریشی نقش آن را ایفا می کند به نام مهدی طارمی به عنوان یکی از خویشاوندان خود اشاره می‌ کند، صدای او قطع می شود، که البته با کمی دقت و لب خوانی می توان پی برد که بخش حذف شده نام مهدی طارمی بوده است.

این موضوع از چشم مخاطبان تیزبین سریال نیسان آبی پنهان نماند و ویدئوی این بخش از سریال خیلی زود شبکه های اجتماعی را پر کرد.

پس از آن منوچهر هادی، کارگردان سریال نیسان آبی نیز به ارائه ی توضیحاتی درباره ی این اتفاق پرداخت.

او در یک استوری اینستاگرامی ضمن تأیید حذف نام مهدی طارمی از دیالوگ سحر قریشی اظهار کرد این اقدام به خواست خود طارمی صورت گرفته است.

هادی در این باره نوشت: «واقعیت این است که وقتی آن سکانس مهدی طارمی را گرفتیم، چون مهدی از دوستان بسیار خوب من است، شخصا به او زنگ زدم تا نظرش را جویا شوم. مهدی به من گفت اگر این سکانس فیلمبرداری نشده لطفا حذفش کنید. او گفت اگر فیلمبرداری انجام شده و امکان حذف وجود ندارد، مشکلی نیست. ما هم چون این سکانس را گرفته بودیم امکان حذف آن را نداشتیم، مجبور شدیم موقع گفتن اسم مهدی طارمی آن را بی صدا کنیم.»

سانسور رابطه سحر قریشی و مهدی طارمی

سال ۹۸ بود که پس از مدت ها شایعه تصاویری دو نفره از سحر قریشی و مهدی طارمی منتشر شد که مهر تأییدی بر گمانه زنی ها درباره ی رابطه ی این دو چهره ی مشهور دنیای سینما و فوتبال زد.

این عکس ها آتلیه ای بودند و از رابطه ی نزدیک قریشی و طارمی حکایت داشتند. انتشار این تصاویر جنجال برانگیز شد. مهدی طارمی در واکنش به انتشار این تصاویر گفت عکس ها مربوط به گذشته بودند و دیگر ارتباطی میان او و سحر قریشی وجود ندارد. با این حال روشن نبود این تصاویر خصوصی چگونه و از طریق چه کسی به دنیای مجازی انتشار یافته بودند.

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.