وزیر صنعت، معدن و تجارت از کارخانه فناپ تک بازدید کرد

سیدرضا فاطمی امین، وزیر صنعت، معدن و تجارت و هیئت همراه از کارخانه فناپ‌تک بازدید کرد.

سیدرضا فاطمی امین، وزیر صنعت، معدن و تجارت و هیئت همراه از کارخانه فناپ تک بازدید کرد. در این هیئت امیرحسین نظری، رئیس سازمان صمت خوزستان؛ آقارضا فتوحی، معاون اقتصادی استاندار خوزستان؛ احسان عباسپور، فرماندار ویژه آبادان؛ نادر عمیدزاده، فرماندار ویژه خرمشهر؛ علی دادخواه، معاون امور صنایع سازمان صمت؛ مدیران منطقه آزاد اروند؛ سیدلفته احمدنژاد، نماینده شریف مردم خرمشهر و… حضور داشتند.

در این دیدار حیدر مغنی، مدیرعامل شرکت فناپ تک ضمن معرفی توانمندی‌ها و زیرساخت‌های فناپ تک به نتایج هدف‌گذاری‌های ۱۴۰۰ شرکت فناپ تک اشاره کرد و نیز برنامه‌ها و چشم‌انداز فناپ تک در ۱۴۰۱ را شرح داد.

همچنین وزیر صنعت، معدن و تجارت در این بازدید ضمن تقدیر از مجموعه فناپ تک بابت راه‌اندازی کارخانه جدید خود در دوران همه‌گیری کرونا و ایجاد اشتغال پایدار در خرمشهر پیشنهاد راه‌اندازی خط تولید تلفن همراه هوشمند را با مجموعه فناپ تک مطرح کرد.

وزیر صمت فناپ تک

فناپ تک یکی از شرکت‌های پیشگام در تولیدات روزآمد حوزه الکترونیک است و به‌عنوان اولین شرکتی که در ایران اقدام به تولید کارت‌خوان بانکی کرده، شناخته می‌شود. فناپ تک در سال جاری پس از افتتاح کارخانه جدید خود سه محصول جدید خوددریافت بانکی رمسان، کنسول اندرویدی پادباکس و دوربین‌های امنیتی را روی خط تولید خود برده و محصولات جدیدی اعم از مودم‌های اینترنت نیز به‌زودی به محصولات این شرکت اضافه خواهد شد.

فناپ تک قصد دارد با نگاه ایجاد اکوسیستم تولید تجهیزات و محصولات دیجیتال، خرمشهر را به قطب تولید محصولات دیجیتال بدل کند.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.