سرویس اشتراک پولی اینستاگرام برای کسب درآمد

اینستاگرام به تازگی در ایالات متحده اقدام به آزمایش اشتراک‌های پولی با چند تولیدکننده محتوا کرده است.

در حالی که ویژگی اشتراک پولی اینستاگرام فقط برای تعداد کمی از تولیدکنندگان محتوا در ایالات متحده در دسترس است، این ویژگی اکنون در هند برای اشتراک برخی از تولیدکنندگان محتوا با ارز محلی هند مشاهده شده است.

اینستاگرام به تازگی درایالات متحده اقدام به آزمایش اشتراک‌های پولی با چند تولیدکننده محتوا کرده است و به آن‌ها اجازه می‌دهد در ازای محتوای انحصاری، ویدیو‌های زنده، استوری‌ها و نشان بنفش رنگ در کنار نام کاربری خود، مبلغی بصورت ماهیانه از دنبال‌کنندگان خود دریافت کنند.

با توجه به اسکرین شات‌های به اشتراک گذاشته شده توسط یک کاربر توییتر بنام salman_memon_۷، اینستاگرام گزینه اشتراک در حساب‌های منتخب سازندگان را نمایش می‌دهد. این اشتراک‌ها دارای قیمت‌های ۸۹ روپیه، ۴۴۰ روپیه و ۸۹۰ روپیه در ماه هستند. این پرداخت‌ها در سیستم عاملی اندروید و IOS از طریق پرداخت‌های درون برنامه‌ای انجام می‌شوند. طبق یک گزارش، قیمت اشتراک‌های پولی در ایالات متحده از ۰.۹۹ دلار تا ۹۹.۹۹ دلار در ماه متغیر است.

اشتراک پولی اینستاگرام

این برنامه همچنین نشان‌های بنفش رنگ را در کنار یک نام کاربری و جزئیات مواردی که مشترکین حق دارند منتشر کنند، مانند داستان‌های مختص مشترکین، ویدیو‌های زنده منحصر به فرد به همراه نشان مشترک را نمایش می‌دهد. در حال حاضر هیچ راهی برای تبدیل حساب اینستاگرام به حساب پولی در هند وجود ندارد. یکی از سخنگویان اینستاگرام می‌گوید: «در حال حاضر، اشتراک‌ها فقط در ایالات متحده در دسترس خواهند بود، اما امیدواریم به زودی اشتراک‌ها را در بازار‌های بیشتری در دسترس قرار دهیم. “

در همین حال “تیک تاک” رقیب اینستاگرام اخیرا فاش کرده که این شرکت در حال کار بر روی اشتراک‌های پولی می‌باشد و به سازندگان در پلت فرم اشتراک‌گذاری ویدیو اجازه می‌دهد تا از محتوای خود درآمد کسب کنند. این ویژگی تکمیل کننده توانایی انعام دادن به سازندگان در TikTok است و در عین حال سبب کسب درآمد ثابت برای آن‌ها خواهد شد.

سرویس میکروبلاگینگ توییتر نیز سال گذشته ویژگی Super Follows را معرفی کرد که به کاربران این امکان را می‌دهد تا محتوای مختص مشترکین از جمله محتوای «پشت صحنه»، پیش‌نمایش‌های اولیه و مکالمات مشترکین (برای توییت‌ها) را با فالوور‌های خود در این سرویس به اشتراک بگذارند.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.