یک انتصاب و سه کاندید ریاست برای سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور

اولین جلسه شورای مرکزی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور با یک انتصاب و انتخاب سه کاندید برای ریاست این سازمان، برگزار شد.

به گزارش« فاواپرس» با برگزاری هیات عمومی سالانه صنف و انتخاب اعضای شورای مرکزی دوره ششم، از اعضای منتخب شورای مرکزی دوره ششم دعوت به عمل آمد تا در اولین نشست شورای مرکزی دوره ششم، حضور داشتند. پیرو ارسال دعوتنامه اولین نشست شورای مرکزی، تعداد کثیری از اعضای شورای مرکزی طی ارسال نامه پیشنهاد کردند تا خوارزمی یکی از اعضای منتخب که رای اول انتخابات شورای مرکزی را کسب کرده است به عنوان رئیس شورای مرکزی تا انتخاب 3 گزینه پیشنهادی رئیس سازمان جهت معرفی به ریاست جمهوری اسلامی ایران، انتخاب و اعضای هیات رئیسه نیز طبق برنامه در جلسات بعدی تعیین شوند.

در نامه های مذکور ضمن تشکر از اثنی عشری در برگزاری هیات عمومی صنف و همچنین قدردانی از حضور و مشارکت حداکثری هیات مدیره نصر استان های کشور در هیات عمومی و انتخابات شورای مرکزی، آمده است: «اعضای منتخب این دوره با عزمی راسخ و به پشتوانه این اعتماد تمامی تلاش خود را جهت رفع موانع و ایجاد فرصت‌های جدید و ارتقاء کیفیت و جایگاه نصر بکار خواهد گرفت. مهم ترین موفقیت هر سازمان در گرو برنامه ریزی، اقدام، پایش و تلاش مستمر است و بی‌شک این تلاش‌ها برای تشکیلات مردم نهادی همچون سازمان نیازمند کوشش های مضاعف و همکاری بیشتر همگان است.

بی‌شک انتخاب رئیس و اعضای هیات رئیسه‌ی منسجم، هماهنگ و با تفکر و بینش تعالی صنفی و سازمانی از تصمیمات مهم و هوشمندانه است که عملکرد و جایگاه 3 ساله سازمان، تحت الشعاع آن است. در دوره جدید نیز همچون گذشته سعی بر آن است با بررسی همه جانبه، انتخابی اصلح برای انتخاب گزینه پیشنهادی ریاست سازمان بکار ببندیم که این مهم نیازمند شناخت برنامه ها و رویکرد کاندیداهاست. بدین منظور انجام این انتخاب طی اولین جلسه شورای مرکزی به علت عدم کاندیداتوری قبلی نیازمند تدبیر و اتخاذ تصمیم طی جلسات آینده است».

با درخواست 19 نفر از اعضای شورا، اولین نشست شورای مرکزی به صورت حضوری و غیر حضوری (ویدئو کنفرانس) برگزار شد. در این جلسه نظام‌الدین خوارزمی به اتفاق آراء، به عنوان رئیس شورای مرکزی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور انتخاب و دبیرخانه سازمان تحویل او شد و بنا به تصمیم اعضای شورا، مصوب شد که برای تعیین سه کاندیدای ریاست، نواب رئیس و خزانه‌دار نصر کشور، حداکثر تا پایان فروردین‌ماه سال آینده تنفس اعلام شود.

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.