نسل ۵ همراه اول در قم رونمایی شد

۵G همراه اول در شهر قم راه‌اندازی شد. قم سومین شهری است که اپراتور اول در آن نسل ۵ تلفن همراه را رونمایی می‌کند.

به گزارش « فاواپرس» به نقل از روابط عمومی همراه اول، امروز (۲۶ اسفند) مراسم افتتاح سایت ۵G قم با حضور رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، استاندار قم، مهدی اخوان مدیرعامل همراه اول، مدیر مخابرات منطقه قم در استانداری قم برگزار شد.

مهدی اخوان بهابادی، مدیرعامل همراه اول در این مراسم گفت: «امسال پرکارترین سال برای حوزه ارتباطی کشور و به‌ویژه اپراتورها بود. مصرف اینترنت در همراه اول تقریبا دو برابر سال قبل شده است.»

او تاکید کرد: «نیاز به اقدامی جهادی در این زمینه داشتیم. توانستیم ظرف یک‌ماه، شبکه دانش‌آموزی شاد را صفر تا صد در همراه اول بالا بیاوریم و اکنون نزدیک به ۱۲ میلیون دانش‌آموز در حال استفاده از این بستر هستند.»

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نیز در این مراسم گفت: «این تکنولوژی جدید (۵G) برای رفع نیازهای مردم در حوزه‌های مختلف نظیر تجارت و نشر معارف نورانی قرآن بکار گرفته می‌شود.»

او با تشکر از دغدغه‌های دینی همراه اول و مدیرعامل آن افزود:‌«اینکه توسعه این تکنولوژی را با بهره‌گیری از توان متخصصان جوان و متعهد داخلی انجام داده‌اید بسیار ارزنده است.»

همراه اول پیش از این نخستین سایت‌های ۵G خود را در شهر مشهد راه‌اندازی کرده بود. همچنین در روزهای گذشته نسل ۵ همراه اول در نزدیکی ساختمان مرکزی این شرکت و باغ کتاب تهران آغاز به کار کرده بود.

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.