توکن شبکه‌ی تتا وارد فهرست ۱۰ رمزارز برتر از نظر ارزش بازار شد

تتا (TEHTA)، توکن محلی شبکه‌ی تتا که شبکه‌ای غیر متمرکز برای توزیع ویدئو بر مبنای بلاک‌چین است، وارد فهرست ده ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار شده است.

به گزارش کوین‌تلگراف به نقل از کوین‌گکو، سه‌شنبه‌ی این هفته تتا با داشتن ۱۱٫۵ میلیارد دلار، جای چین‌لینک را به‌عنوان دهمین رمزارز برتر از نظر ارزش بازار گرفت. در زمان انتشار مقاله ارزش بازار لینک برابر ۱۱٫۲ میلیارد دلار است. در حال حاضر تتا با داشتن ارزش بازار ۱۴٫۷ میلیارد دلار در جایگاه نهم این فهرست قرار دارد.

تتا اخیرا شاهد رشد عظیمی بوده است و با افزایش ۷۰ درصدی در هفت روز گذشته، رکورد قیمتی جدیدی ثبت کرده است. در زمان انتشار مقاله تتا در قیمت ۱۴٫۸۲، افزایشی ۲۸٫۵ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته به خود دیده است. این کوین در ۲۰۲۱ شاهد رشدی مداوم بوده است و حتی از بیت کوین در اواخر ۲۰۲۰ بهتر عمل کرده است.

تتا پس از سقوط آلت کوین اصلی یعنی بیت کوین کش (BCH) در اوایل مارس، وارد لیست ۱۰ کوین برتر شد.

بالاترین رکورد قیمتی تتا اندکی پس از این امر رخ داد که تتا لبز (Theta Labs) برای طراحی توزیع ویدئو و داده‌ی غیر متمرکز بر مبنای بلاک‌چین، در ۲۶ اسفند دومین ثبت اختراع خود را در اداره‌ی ثبت اختراعات و علائم تجاری ایالات متحده انجام داد. در اوایل ماه مارس، تتا لبز، کد منبع باز را برای پروتکل نسخه‌ی ۲٫۲٫۰ روی گیت هاب منتشر کرد.

طبق گزارش قبلی کوین‌تلگراف، شبکه‌ی تتا با گسترش برنامه‌ی تأییدکنندگان خود، توجه شرکت‌هایی که در فهرست فورچن ۵۰۰ مانند گوگل، سامسونگ، سونی و همچنین شرکت‌هایی مانند بایننس، بلاکچین دات کام و گامی را به خود جلب کرده است. تتا لبز در ۲۰۱۷ به‌عنوان زیرمجموعه‌ای از شرکت استریم واقعیت مجازی Silver.tv تأسیس شد.

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.