در ادامه‌ی رواج رمزارزها؛

ویزا پرداخت با رمزارزها را امکان‌پذیر می‌کند

شرکت ویزا گفته است که انجام تراکنش‌ها در شبکه‌‎ی پرداخت خود با استفاده از رمزارز یو‌اس‌دی کوین یا UDSC را امکان‌پذیر می‌کند. این امر جدیدترین نشانه‌ی قبول ارزهای دیجیتال توسط صنعت امور مالی است.

به گزارش « فاواپرس»، ویزا امسال در همکاری با پلتفرم رمزارز Crypto.com امکان پرداخت با رمزارزها را برای ارائه‌ی روش‌های بیشتر پرداخت، فراهم می‌کند.

رمزارز USD Coin یا USDC، استیبل کوینی است که ارزش آن همواره معادل یک دلار آمریکا است.

حرکت ویزا در ادامه‌ی قبول ارزهای دیجیتال توسط شرکت‌های اصلی مالی شامل بانک نیویورک ملون، بلک راک و مسترکارت است که موجب جرقه زدن پیش‌بینی‌هایی شده است که می‌گویند رمزارزها بخش ثابت از پورتفوهای سرمایه‌گذاری خواهند شد.

رییس شرکت خودروسازی تسلا، ایلان ماسک، هفته‌ی گذشته گفته بود که خریداران می‌توانند با بیت کوین خودروهای الکتریکی این شرکت را خریداری کنند که این امر گامی مهم در استفاده از رمزارزها در تجارت است.

کای شفیلد رئیس بخش رمزارزهای ویزا گفته است :« تقاضای روزافزونی را از جانب مصرف‌کنندگان در سراسر جهان برای دسترسی، نگه‌داری و استفاده‌ی رمزارزها می‌بینم و همچنین تقاضایی را از جانب مشتریانمان برای فراهم کردن این دسترسی برای مصرف‌کنندگان مشاهده‌ می‌کنیم. »

به‌طور سنتی اگر مشتری بخواهد با استفاده از ویزا کارت Crypto.com پول قهوه‌اش را پرداخت کند، رمزارز موجود در کیف پول دیجیتال ابتدا باید به پول سنتی تبدیل شود.

کیف پول دیجیتال پول ارز فیات سنتی را به حساب بانکی واریز می‌کند، سپس ویزا در انتهای روز تراکنش‌ها را انجام می‌دهد که این امر باعث هزینه‌بر بودن و پیچیدگی کار برای مشاغل می‌شود.

گام نهایی ویزا یعنی استفاده از بلاک‌چین اتریوم، نیاز تبدیل رمزارز به پول سنتی برای انجام تراکنش را حذف می‌کند.

ویزا می‌گوید که با بانک سرمایه‌ی دیجتال انکوریج (Anchorage) در این رابطه مشارکت می‌کند. ویزا اولین تراکنش خود را این ماه انجام داد که طی آن وب‌سایت Crypto.com، رمزارز USDC را به حساب اتریوم ویزا در بانک انکوریج فرستاد.

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.