لینکداین روی قابلیت مشابه کلاب هاوس کار می‌کند

لینکداین اعلام کرده است روی قابلیتی مشابه کلاب هاوس و Spaces توییتر کار می‌کند. این قابلیت به‌زودی وارد مرحله‌ی آزمایشی می‌شود.

به گزارش « فاواپرس»، موفقیت کلاب هاوس (Clubhouse) در چند وقت اخیر باعث شد تعداد زیادی از شرکت‌های حوزه‌ی فناوری به راه‌اندازی پلتفرمی اجتماعی تمایل نشان دهند که کارکرد مشابه کلاب هاوس داشته باشد. قابلیت Spaces توییتر هم‌اکنون در حال انتشار گسترده است. طبق گزارش‌ها، فیسبوک و اسپاتیفای روی قابلیتی مثل کلاب هاوس کار می‌کنند و مارک کوبان نیز سرویسی مثل کلاب هاوس دارد و حتی اسلک می‌خواهد وارد بازی شود.

ایده‌ی اتاقی مشترک برای گفت‌و‌گوی صوتی در کلاب هاوس تا حد زیادی به‌عنوان کلابی اختصاصی برای سرمایه‌گذاران فناوری و متخصصان این حوزه راه‌اندازی شد و اکنون به‌طورگسترده استفاده می‌شود. به‌نوشته‌ی ورج، لینکدین (LinkedIn)، شبکه‌ی اجتماعی مخصوص افراد حرفه‌ای، هم‌اکنون روی قابلیت مشابه کلاب هاوس کار می‌کند.

لینکدین اطلاعیه‌ای برای تک‌کرانچ ارسال کرده و در آن نوشته است آزمایش‌های اولیه را آغاز کرده تا تجربه‌ی صوتی منحصربه‌فردی خلق کند که به هویت حرفه‌ای کاربران متصل می‌شود. همچنین، این شرکت به‌دنبال راهی می‌گردد تا تجربه‌ی صوتی را به دیگر بخش‌های پلتفرمش مثل رویدادها و گروه‌ها اضافه کند تا کاربران لینکدین راه‌های بیشتری برای برقراری ارتباط با جامعه‌شان داشته باشند.

لینکدین می‌گوید قابلیت جدیدش به‌زودی وارد مرحله‌ی آزمایشی می‌شود. در بالا تصویری می‌بینید که ظاهرا قابلیت صوتی لینکدین را نشان می‌دهد. همچون کلاب هاوس و Spaces توییتر، افرادی که در اتاق مجازی شروع به حرف‌زدن کنند، در بخش بالایی نشان داده می‌شوند و فهرست کسانی که به گفت‌و‌گو گوش می‌دهند، در بخش پایینی تصویر قرار می‌گیرند.

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.