پیشنهاد ۴ میلیارد دلاری توییتر برای خرید کلاب هاوس

گفته می‌شود توئیتر در حال مذاکره برای خرید شبکه اجتماعی صوتی کلاب هاوس به مبلغ ۴ میلیارد دلار است.

به گزارش خفاواپرس، توییتر قبلاً یک رقیب به نام Spaces برای برنامه داغ شبکه اجتماعی صوتی کلاب هاوس ایجاد کرده است، اما ظاهراً، در فکر خرید کامل این شرکت است. امروز بلومبرگ گزارش داد که توئیتر درباره خرید این برنامه با قیمت ۴ میلیارد دلار با کلاب هاوس بحث و گفتگو کرده است.

البته گزارش شده است که این مکالمات متوقف شده‌اند، و دلیل آن هم مشخص نیست. همچنین مشخص نیست که ابتدا توئیتر یا کلاب هاوس به شرکت دیگر نزدیک شده‌اند تا در مورد احساس هر دو سیستم عامل در مورد رقابت در فضای صوتی اجتماعی صحبت کنند. بلومبرگ همچنین دیروز گزارش داد که کلاب هاوس اکنون به دنبال بالا بردن رقم پول تا ۴ میلیارد دلار است. البته ممکن است که این رقم از بحث‌های توئیتر بیرون آمده باشد، یا کلاب هاوس می‌خواهد با این رقم معامله انجام شود.

میزبانی از جلسات صوتی با کلاب هاوس

کلاب هاوس چند ماه پیش راه اندازی شد و ایده میزبانی مکالمات صوتی زنده را رواج داد. افراد مشهور، مدیران عامل فناوری و افراد عادی، از آن زمان در اتاق‌ها حضور یافته و میزبانی می‌کنند. گزارش شده است که بیش از ۱۰ میلیون نفر این برنامه را بارگیری کرده‌اند که در حال حاضر فقط به صورت دعوتی و فقط برای iOS است.

این برنامه همچنین با رقبای زیادی از جمله فیسبوک، توئیتر، دیسکورد و لینکدین مواجه است. این سیستم عامل‌های دیگر از قبل دارای پایگاه‌های کاربری داخلی میلیون‌ها نفری هستند و همچنین برنامه‌های تحت وب، iOS و اندرویدی هم برای این کار در دسترس هستند. هنوز هم، کلاب هاوس با سرعت در حال تلاش برای نوآوری است.

در ماه‌های اخیر، نسخه کلاب هاوس برای اندروید در دست ساخت است. همچنین به تازگی، سیستم کسب درآمد کلاب هاوس هم راه اندازی شده و کاربران می‌توانند از آن کسب درآمد داشته باشند.

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.