از هواوی 50 گیگ فضای ابری هدیه بگیرید

هواوی فضای ذخیره سازی ابری ۵۰ گیگابایتی رایگان به مشتریان خود می‌دهد، اما یک مشکل جالب وجود دارد که در این گزارش می‌خوانید.

به گزارش فاواپرس، شرکت چینی هواوی، کمپین تبلیغاتی جدیدی را راه اندازی کرده است که به مشتریان جدید و مشتریان قدیمی خود، با طیف وسیعی از تخفیف‌ها و مزایا از جمله ۵۰ گیگابایت فضای ذخیره سازی ابری، پاداش می‌دهد.

کمپین تبلیغاتی هواوی ” A Little Extra Care” یا همان “کمی مراقبت بیشتر” تا ۳۰ ژوئن ادامه خواهد داشت و در آن مشتریان، تمدید ضمانت دستگاه، فضای ذخیره سازی اضافی ابری Huawei Mobile Cloud و دسترسی VIP به خدمات پخش سرگرمی آن مانند Huawei Music و Huawei Video را دریافت می‌کنند.

برای اطمینان از واجد شرایط بودن، مشتریان هواوی باید اطمینان حاصل کنند که دستگاه‌های آن ها، هنوز تحت گارانتی هستند. در این صورت، آن‌ها شش ماه دیگر ضمانت بیشتر برای گوشی‌های هوشمند خود دریافت می‌کنند، در حالی که به تمام گوشی‌های هواوی که به تازگی خریداری شده اند نیز، شش ماه دیگر ضمانت اضافه می‌شود.

کمپین تبلیغاتی کمی مراقبت بیشتر

در سه ماه آینده، هواوی ۵۰ گیگابایت فضای ذخیره سازی ابری را به صورت رایگان در اختیار مشتریان قرار می‌دهد تا بتوانند از عکس‌ها، پرونده‌ها و سایر داده‌های خود در فضای ابری پشتیبان تهیه کنند.

برای مطالبه دسترسی رایگان ۵۰ گیگابایتی به فضای ذخیره سازی Huawei Mobile Cloud و همچنین اشتراک VIP سه ماهه در Huawei Music و Huawei Video، باید برنامه Huawei App Gallery را در تلفن هوشمند هواوی خود باز کنید یا دستگاه جدیدی را قبل از ۳۰ ژوئن خریداری کنید.

همچنین اخیرا گزارش درآمد سالانه شرکت هواوی در سال 2020 منتشر شد و علی رغم تحریم های آمریکا علیه این شرکت در سال گذشته، هواوی توانست سود بالایی را بدست آورد. درآمد فروش هواوی ۸۹۱.۴ میلیارد CNY (۱۳۶.۷ میلیارد دلار) با سود خالص ۶۴.۶ میلیارد CNY (۹.۹ میلیارد دلار) بود. در واقع درآمد این شرکت ۳.۸ ٪ در سال و سود آن ۳.۲ ٪ در سال افزایش داشته است.

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.