معرفی ویژگی جدید گوگل کروم + جزییات

مرورگر کروم ۹۰ گوگل به زودی با امکانات تازه‌ای عرضه می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به قابلیت لینک دادن به بخشی از متن یک صفحه اشاره کرد.

به گزارش فاواپرس به نقل از انگجت، لینک دادن به بخشی از یک متن طولانی در صفحات وب به کاربران امکان می‌دهد تا دیگر افراد را به طور دقیق به بخشی از صفحه که مدنظرشان است هدایت و از اتلاف وقت جلوگیری کنند.

پیش از این برای دسترسی به این خدمات یک افزونه به کروم افزوده شده بود. اما حالا این قابلیت به طور مستقیم به مرورگر کروم اضافه شده و لذا دیگر نیازی به نصب افزونه یا نرم افزار اضافه بر روی کروم نیست.

برای این کار باید بخشی از متن که مورد نظر کاربران است، با موس مشخص شود و سپس بر روی آن کلیک راست شود. در ادامه کاربر باید گزینه کپی لینک به هایلایت را انتخاب کند تا لینک مد نظر تهیه شود و برای ارسال به سایرین آماده شود. در صورت کلیک گیرنده بر روی لینک دریافتی، وی به طور مستقیم به بخشی از متن که توسط فرستنده مشخص شده بود، هدایت می‌شود.

خدمات یادشده فعلاً برای کاربران رایانه‌های شخصی و گوشی‌های اندرویدی در دسترس است، اما برای گوشی‌های آیفون در آینده نزدیک در دسترس قرار می‌گیرد.

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.