پلتفرم «دیوار» وارد حوزه کاریابی شد

دیوار، پلتفرم نیازمندی‌های آنلاین به دنبال بازدید بالایی که در زمینه ثبت آگهی دارد، تصمیم گرفته است وارد حوزه کاریابی یا ثبت آگهی‌های استخدام شود.

به گزارش فاواپرس به نقل از روابط عمومی دیوار، این پلتفرم اعلام کرده به دلیل مخاطب گسترده، سرعت بالا و قیمت مناسب وارد حوزه ثبت آگهی استخدام شده است. براساس اعلام دیوار متوسط بازدید هر آگهی‌های استخدامی در کلان شهرها ۹۱۰ بار است. یعنی اگر کاربری یک آگهی نیروی کار در این سایت بگذارد، این آگهی در دیوار ۹۱۰ بار دیده می‌شود. یکی از دلایل این بازدید بالا، تعداد کاربران بالای دیوار است. دیوار ۳۵ میلیون کاربر دارد. طبق گزارش دیوار به جز تهران، روزی هزار و ۸۵۰ آگهی استخدام در کلان شهرها منتشر می‌شود. با تهران این عدد به حدود دو هزار و ۲۰۰ آگهی استخدام در روز می‌رسد.

از سوی دیگر براساس ادعای این پلتفرم نیازمندی آنلاین، از زمانی که فردی در دیوار آگهی می‌گذارد تا نیرو جذب کند معمولا پنج روز طول می‌کشد. دلیل این امر از طرف دیوار اینگونه اعلام شده که به طور میانگین آگهی‌دهندگان، آگهی خود را تا چهار الی پنج روز بیشتر نگه می‌دارند. یعنی تجربه کاربران نشان داده که کارفرمایان کمتر نیاز به تمدید آگهی می‌بینند و به همین خاطر کمتر هزینه تمدید آگهی را می‌پردازند. همچنین دیوار برای شفافیت بیشتر سرویس جدید خود، پنل ویژه کارفرمایان دیوار را نیز راه‌اندازی کرده است. ثبت نام در این پنل در فاز اول فعلا فقط در استان تهران انجام می‌شود و به زودی در سایر شهرها نیز راه‌اندازی خواهد شد.

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.