خودروی هواوی به بازار می‌آید

شرکت سازنده تلفن‌های هوشمند هواوی، قصد دارد با رونمایی از خودروی جدید این شرکت به بازار اتومبیل‌ها نیز ورود کند.

به گزارش فاواپرس، به نقل از دولت خلیج؛ شرکت چینی هواوی برای کنفرانس مطبوعاتی که در ۲۰ آوریل در فروشگاه پیشرو جهانی این شرکت در شانگ‌های برگزار می‌شود، در حال آماده سازی محصولات جدید و عرضه خودرو‌ها است.

یو چینگ دونگ، مدیر عامل شرکت شرکت تجارت مصرف کننده Huawei، در این کنفرانس حضور دارد که به گفته سایت چینی، Weibo، حضور این شخص در این رویداد مهم‌ترین اتفاق در تاریخ هواوی است. اطلاعات فاش شده جدیدی نیز در وب سایت چینی Weibo نشان داد که این کنفرانس «یک کنفرانس مطبوعاتی برتر در مورد اتومبیل‌ها» است.

ویژگی‌های خودروی جدید هواوی

این سایت نشان داد که این غول چینی محصولات جدید را با همکاری یک شرکت نوظهور روانه بازار می‌کند و هواوی وقایع این کنفرانس را مستقیماً از طریق اینترنت پخش خواهد کرد. قابل ذکر است که غول خودروسازی چینی BAIC اوایل امروز خودروی الکتریکی جدید خود به نام Polar Fox Alpha S را رونمایی کرد، این خودرو به عنوان یک مدل پیشرفته با قیمت‌های ۳۸ هزار و ۶۲۹ تا ۵۲ هزار و ۸۹۰ دلار توسعه یافته است.

خودروی هواوی

این ماشین دارای یک سکوی باتری ۸۰۰ ولت ولتاژ بالا با برد ۵۲۵ کیلومتر و حداکثر ۷۰۸ کیلومتر است. فناوری شارژ فلش 2.2C می‌تواند ۱۰ دقیقه زمان لازم برای تأمین عمر ۱۹۶ کیلومتر باتری را تأمین کند. این خودرو دارای یک بسته باتری لیتیوم سه تایی و همچنین فاصله دو محور ۲۹۱۵ میلی متر است. نسخه معمولی آن یک طراحی دو چرخ محرک است. نسخه استاندارد Polar Fox Alpha S حداکثر قدرت ۱۶۰ کیلووات و زمان شتاب ۷.۷ ثانیه در هر صد کیلومتر دارد. نسخه Huawei HI دارای قدرت ۳۲۰ کیلووات، طراحی چهار چرخ متحرک و شتاب ۴.۲ ثانیه در هر صد کیلومتر است.

خودروی هواوی

همانطور که سازنده قول داده، در نسخه Huawei HI، خلبان اتوماتیک قادر خواهد بود موانع و همچنین وسایل نقلیه پرسرعت را در فواصل مختلف برای رانندگی در بخش‌های دشوار جاده بدون مشارکت راننده شناسایی کند. خودروی Arcfox Polar Fox Alpha S EV همچنین از سیستمی مجهز به همزمان سه دور یاب لیزری استفاده می‌کند. علاوه بر این، این خودرو مجهز به رادار‌های موج ۶ میلی متر، ۱۲ دوربین، ۱۳ رادار اولتراسوند و سیستم تک تراشه هواوی برای ایجاد سیستم رانندگی مستقل سطح III است.

خودروی هواوی

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.