ستاد اقتصاد دیجیتال اعلام کرد؛

جذب سرمایه شرکت‌های دانش‌بنیان تسهیل می‌شود

ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اعلام کرد: با کمک طرح‌های تامین مالی جمعی، جذب سرمایه شرکت‌های دانش‌بنیان تسهیل می‌شود.

به گزارش فاواپرس به نقل از ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، با حمایت معاونت علمی، شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند برای جذب سرمایه در طرح‌های تأمین مالی جمعی مشارکت کنند.

ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری یکی از مشارکت‌کنندگان در طرح تأمین مالی جمعی است. طرحی که با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، صندوق نوآوری و شکوفایی، سازمان بورس و اوراق بهادار و سامانه تأمین مالی و سرمایه‌گذاری (کرادفاندینگ) اجرایی می‌شود.

در این طرح برای شرکت‌ها این امکان فراهم است که تأمین مالی جمعی از طریق صدور اوراق مشارکت برای سرمایه گذاری بورسی را تجربه کنند. همچنین جذب سرمایه برای شرکت‌ها تا سقف ۱۰ میلیارد تومان طبق دستورالعمل ابلاغی سازمان بورس و اوراق بهادار در خصوص تأمین مالی جمعی نیز از دیگر مزایای مشارکت در این طرح است.

دیگر مزایای حضور در این رویداد برای متقاضیان شامل «امکان تأمین مالی شرکت با دو مدل مشارکت در درآمد و مشارکت در سهام شرکت» و «امکان بهره مندی از مزایای صندوق نوآوری و شکوفایی در صورت دانش بنیان بودن محصول و شرکت به صورت همزمان» می‌شود.

متقاضیان برای ثبت نام تا ۱۸ اردیبهشت ماه فرصت دارند.

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.