ستاد کرونا:

سامانه جامع واکسیناسیون کرونا راه‌اندازی می‌شود

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا از راه‌اندازی سامانه جامع واکسیناسیون کرونا خبر داد تا افراد از زمان تزریق واکسن خود مطلع شوند.

به گزارش فاواپرس، به‌ گفته‌ی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا، سامانه جامع واکسیناسیون کرونا راه‌اندازی می‌شود تا افراد با اظهار شغل و بیماری خود در آن، از زمان تزریق واکسن خود مطلع شوند. علیرضا رئیسی در گفت‌وگو با ایرنا در این‌ مورد توضیح داد:

در این سایت همه افراد می‌توانند وارد شده و خوداظهاری کنند. به‌طور مثال شغل و بیماری زمینه‌ای خود را در سایت مشخص می‌کنند. این موارد استعلام و راستی‌آزمایی می‌شود، سپس این سایت به افراد اعلام می‌کند که در فاز چندم واکسیناسیون قرار دارند.

رئیسی اضافه می‌کند که حدود زمانی تزریق واکسن از اواخر تیر و مرداد به افراد اعلام می‌شود.

به‌ گفته‌ی سخنگوی ستاد کرونا، در مراحل بعدی چند پایگاه سلامتی در نزدیکی محل زندگی فرد به وی اعلام می‌شود تا با انتخاب یکی از آن‌ها، تاریخ و ساعت مشخص برای واکسیناسیون به وی اعلام شود. رئیسی می‌گوید افراد پس از تزریق دوز اول واکسن کرونا، پیامکی دریافت می‌کنند تا در صورت داشتن عارضه، با یک شماره تلفن تماس بگیرند. تزریق دوم به همین ترتیب به فرد اعلام و در مرحله پس از آن، کارت واکسیناسیون برایش صادر می‌شود.

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.