«مایکت» لیگ بازی موبایلی برگزار می‌کند

اپلیکیشن «مایکت» با همکاری ۴ بازی موبایلی کلابی، پسرخوانده، بزن بهادر و کاف آف، لیگ بازی موبایلی برگزار می‌کند.

به گزارش فاواپرس به نقل از روابط عمومی مایکت؛ این لیگ بازی موبایلی با حمایت از توسعه‌دهندگان بازی دهم اردیبهشت ماه آغاز می‌شود و تا ۲۴ اردیبهشت ماه ادامه دارد و یک دستگاه PS5 جایزه نهایی این رقابت است.

حدیث خسروی، مدیر روابط عمومی مایکت درباره علت برگزاری این لیگ گفت: «ما با لیگ بازی‌ها فرصتی فراهم کردیم تا ۴ بازی پرطرفدار با جوایز جذاب، کاربر تازه و پیشین خود را به بازی کردن تشویق کنند. این نوعی حمایت دو جانبه است که کمک می‌کند تا این صنعت رشد کند.»

او در مورد اینکه حمایت از توسعه‌دهنده‌ها به چه صورت انجام می‌شود، بیان کرد: «تمام هزینه‌های این لیگ به عهده مایکت است و فرض ما این است که باید این کار را برای توسعه دهنده و صنعت بازی موبایلی انجام دهیم. به نوعی مسئولیت ما در این حوزه این است که با حمایت‌های برنامه‌ریزی شده، کاربر و توسعه‌دهنده را همراه کنیم.»

خسروی ادامه داد: «تجربه کاربر در این لیگ اهمیت ویژه‌ای دارد، انتخاب بازی‌ها، تعداد و نوع بازی به گونه‌ای طراحی شده تا کاربر تنوع خوبی را تجربه کند؛ البته همه بازی‌های این لیگ رقابت یک به یک هستند. از سوی دیگر با توسعه دهندگان تعاملی داشتیم که بار فنی و هزینه‌شان را بسیار کاهش دهیم. جوایز میانی و اصلی هم از سوی مایکت تامین شده است.»

او همچنین بیان کرد: «علاوه بر بحث حمایت از بازی‌ها، ما پیش از این چندین جشنواره طراحی و اجرا کردیم که شامل اپلکیشن و بازی و برای امتیاز گرفتن و فضای حمایت از کاربر داشت؛ اما این لیگ دو جانبه است و هم توسعه‌دهنده و هم کاربر بازی موبایلی را در برمی‌گیرد.»

متقاضیان برای شرکت در این لیگ می‌توانند به اپلیکیشن مایکت مراجعه کنند، از طریق بنر لیگ بازی‌های موبایلی وارد نبرد قهرمانان مایکت شوند، بازی‌ها را نصب و قوانین را مطالعه کنند. در هر بازی بخش مسابقه تعیین شده و شرکت‌کنندگان می‌توانند در این لیگ شرکت کنند.

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.