یک بازی ایرانی نامزد بهترین بازی منتخب مردمی رویداد BIG آمریکای لاتین شد

تنها بازی ایرانی حاضر در فستیوال BIG آمریکای لاتین تحت عنوان «فقط چپ رو بگیر» نامزد دریافت جایزه نهایی بهترین بازی موبایل از نگاه مردمی شد. رای‌گیری برای انتخاب بهترین بازی از نگاه مردمی این فستیوال از امروز (۱۲ اردیبهشت‌ماه) آغاز می‌شود.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین‌الملل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای؛ بازی ایرانی «فقط چپ رو بگیر» که در استیم با عنوان «Just Take Your Left» منتشر شده بعد از کسب دو جایزه از فستیوال گیم کانکشن اروپا ۲۰۲۰ حالا نامش درمیان بازی‌های منتخب از نگاه مردمی فستیوال BIG آمریکای لاتین است. بازی «فقط چپ رو بگیر» ساخته محصول استودیو «پرشالند» از اعضا ساختار حمایتی همگرا است که از سال گذشته با همین عنوان در کافه بازار منتشر شده است.

فستیوال BIG آمریکای لاتین (Brazil’s ​independent games ) یکی از بزرگترین رویداد گیم در این منطقه است و بازی «فقط چپ رو بگیر» در میان بازی‌های دیگری از چین، برزیل، آرژانتین، آلمان، انگلیس منتخب دریافت جایزه بهترین بازی در بخش موبایل شده است.

این بازی در سبک ماجرایی با اشاره و کلیک است و بیش از ۳ هزار فریم طراحی دستی دارد و برای پلتفرم‌های اندروید و رایانه منتشر شده است. این بازی درمورد کارآگاه موریس است که در قصر ارواح به دنبال الماس می‌گردد. او با وارد شدن به قلعه متوجه می‌شود که دشمن اصلی موشی خاکستری رنگ است که او هم به دنبال الماس آمده و این موش تا انتهای مسیر مشکلاتی را می‌آفریند.

شرکت در رای‌گیری بخش بهترین بازی منتخب مردمی در فستیوال BIG آمریکای لاتین که در برزیل برگزار می‌شود از امروز (۱۲ اردیبهشت‌ماه) آغاز می‌شود و تا ۶ روز ادامه دارد.مردم می‌توانند برای رای به این بازی ایرانی به نشانی https://www.bigfestival.com.br مراجعه کنند.

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.