توییتر اسپیسز برای اکانت‌های دارای حداقل ۶۰۰ فالوور در دسترس قرار گرفت

توییتر می‌گوید تمامی حساب‌های کاربری با بیش از ۶۰۰ فالوور می‌توانند از قابلیت اسپیسز برای میزبانی اتاق گفت‌و‌گوی صوتی استفاده کنند. اسپیسز به‌زودی در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

توییتر به مدت چند ماه قابلیت اسپیسز (Twitter Spaces) را به شکل محدود در قالب نسخه‌ی بتا در دسترس کاربران قرار داد؛ اما روز گذشته اعلام کرد این سرویس در دسترس افراد بسیار بیشتری قرار می‌گیرد. بر اساس اعلام توییتر، از این پس تمامی حساب‌های کاربری دارای ۶۰۰ فالوور و بیشتر می‌توانند میزبان یک اسپیس (اتاقی مجازی برای گفت‌و‌گو) شوند. توییتر می‌گوید پیش از اینکه قابلیت اسپیسز را برای حساب‌های کاربری کوچک‌تر منتشر کند، می‌خواهد از بازخورد کاربران استفاده کند و به اطلاعات بیشتری دست یابد.

به گزارش فاواپرس به نقل از 9to5Mac، قابلیت چت صوتی توییتر به کاربران امکان می‌دهد اتاق‌ مجازی برای گفت‌‌و‌گوی زنده ایجاد کنند. در هر اسپیس توییتر حداکثر ۱۰ نفر اجازه‌ی حرف زدن دارند. تعداد نامحدودی از کاربران می‌توانند به اسپیس‌ها ملحق شوند و به گفت‌و‌گو گوش بدهند. ابتدا قرار بود توییتر اسپیسز در ماه گذشته‌ی میلادی در دسترس قرار گیرد؛ اما شاهد تأخیر در زمان آغازبه‌کار آن بودیم.

در چند ماه اخیر توییتر تلاش زیادی کرده است تا اسپیسز را بهبود بدهد و آن را به سرویس بهتری برای رقابت با کلاب هاوس تبدیل کند. فیسبوک نیز به‌ دلیل محبوبیت کلاب هاوس سه پروژه‌ی صوتی جدید معرفی کرد که همگی آن‌ها در دسترس کاربران قرار گرفته‌اند.

در حال حاضر کاربران اپلیکیشن‌های اندروید و iOS توییتر اسپیسز می‌توانند گفت‌و‌گوی جدید آغاز کنند و تنها پیش‌نیاز، داشتن حداقل ۶۰۰ فالوور است. وقتی فردی که فالو کرده‌اید اسپیسی را آغاز می‌کند یا مشغول به حرف زدن در یک اسپیس می‌شود، از طریق حبابی بنفش در بخش بالاییِ تایم‌لاین خواهید توانست به آن دسترسی پیدا کنید. وقتی به‌عنوان شنونده به اسپیس ملحق می‌شوید، می‌توانید از طریق ایموجی واکنش نشان بدهید.

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.