توییتر حساب‌های کاربری مرتبط با «میز کار ترامپ» را بست

ترامپ قبلا در توییتر ۸۸ میلیون دنبال کننده داشت، این شبکه اجتماعی اعلام کرد، ممنوعیتی که اعمال کرده دائمی و بدون در نظر گرفتن نامزدی یا عدم نامزدی ترامپ برای ریاست جمهوری در آینده خواهد بود.

دونالد ترامپ اخیرا به دنبال ممنوع شدن فعالیتش در چند شبکه اجتماعی اقدام به تاسیس وبسایت خودش با قابلیت به اشتراک گذاری پست‌ها کرد، اما توئیتر چند حساب کاربری که برای اشتراک گذاری پست‌های وبسایت دونالد ترامپ ایجاد شده بودند را معلق کرد.

به گزارش فاواپرس به نقل از اسکای نیوز، توئیتر اعلام داشت، این حساب‌های کاربری با کمک به رئیس جمهور سابق آمریکا در دور زدن ممنوعیت فعالیت در این شبکه اجتماعلی، قوانین را نقض کرده‌اند.

فعالیت دونالد ترامپ در توئیتر و چند شبکه اجتماعی دیگر در پی حمله حامیانش در تاریخ ششم ژانویه گذشته به ساختمان کنگره آمریکا ممنوع شد.

در حالی که ترامپ قبلا در توئیتر ۸۸ میلیون دنبال کننده داشت، این شبکه اجتماعی اعلام کرد، ممنوعیتی که اعمال کرده دائمی و بدون در نظر گرفتن نامزدی یا عدم نامزدی ترامپ برای ریاست جمهوری در آینده خواهد بود.

فیسبوک روز چهارشنبه گذشته ممنوعیتش علیه فعالیت دونالد ترامپ را حفظ کرده و یوتیوب نیز اعلام کرد، زمانی که ریسک خشونت کاهش یابد کانال متعلق به این رئیس جمهور سابق آمریکا را بازیابی خواهد کرد.

در روز‌های اخیر ترامپ یک صفحه به وبسایت شخصی‌اش اضافه کرده که عنوانش “مستقیما از میز دونالد ترامپ” است.

حساب‌های کاربری که توئیتر معلق ساخت مرتبط با نام این صفحه شامل این عناوین @DJTDesk, @DJTrumpDesk, @DeskofDJT و @DeskOfTrump ۱ هستند.

صفحه ترامپ به او اجازه پست کردن پیام‌هایی را می‌دهد که قابلیت به اشتراک گذاری را از سوی حامیانش در شبکه‌های اجتماعی را دارند.

محتوای پست‌های او تا کنون چندان موجب شگفتی حامیان یا مخالفانش نشده چرا که او به تکرار ادعا‌های غلط درباره وقوع تقلب در انتخابات ریاست جمهوری اخیر آمریکا و انتقادهایش از جمهوری خواهانی که از او حمایت نکرده‌اند پرداخته است.

یک سخنگوی توئیتر گفت: همانطور که در سیاست‌های ما در ممنوعیت دور زدن بیان شده، ما با حساب‌های کاربری که نیت ظاهری آن‌ها جایگزینی یک حساب معلق شده یا اشاعه محتوای وابسته به این حساب معلق شده باشند برخورد می‌کنیم.

یک نماینده ترامپ گفت، که حساب‌های معلق شده هیچ ارتباطی به آن‌ها نداشته‌اند و یک مشاور او هم اظهار کرد که این رئیس جمهور سابق خواستار راه اندازی شبکه اجتماعی خودش است.

خبرهای مرتبط

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.