ایلان ماسک: دوج کوین در برابر بیت کوین پیروز خواهد شد!

ایلان ماسک، مدیر عامل شرکت خودروسازی تسلا در پاسخ به یک توییتی که دوج کوین را با بیت کوین مقایسه می‌کند، اظهار داشت که در صورت اعمال چند تغییر مهم، این میم کوین در برابر بیت کوین پیروز خواهد شد.

برای این منظور، ماسک اعلام کرد که زمان بلاک و اندازه بلاک دوج کوین باید تا ده برابر میزان فعلی افزایش یابد.

فاواپرس / ایلان ماسک دوج کوین

هم بیت کوین و هم دوج کوین دارای محدودیت اندازه بلاک ۱ مگابایتی هستند. به عبارت دیگر، هر بلاک با اندازه بزرگتر از این مقدار فاقد اعتبار است. البته از آن‌جایی که دوج کوین در ابتدا تنها به عنوان یک کپی از بیت کوین ایجاد شد، این موضوع چندان هم تعجب‌آور نیست.

با این حال، این میم کوین به گونه‌ای طراحی شده است که زمان تراکنش سریع‎تری نسبت به بیت کوین دارد. ماینرهای دوج کوین به جای هر ۱۰ دقیقه، هر دقیقه یک بار بلاک‌های جدید را استخراج می‌کنند، اما به نظر می‌رسد که حتی این رقم برای ماسک رضایت‌بخش نیست.

علاوه بر این، ماسک می‌خواهد کارمزد تراکنش‌های دوج کوین تا ۱۰۰ برابر میزان فعلی کاهش یابد. این موضوع باعث افزایش جذابیت دوج کوین برای معاملات خواهد شد.

لازم به ذکر است که در تاریخ ۱۵ می، متوسط کارمزد تراکنش‌های دوج کوین ۱٫۵۹ دلار بود که ۸۲۴ درصد بیشتر از سه ماه قبل است.

آیا کوین ایلان ماسک در راه است؟

ایلان ماسک در یک توییت جداگانه اظهار داشت که ایجاد یک کوین شخصی کار اعصاب خردکن و پر دردسری است. با این حال، اگر دوج کوین نتواند انتظارات وی را برآورده کند، پذیرای این ایده خواهد بود.

ایلان ماسک اخیرا اعلام کرده بود که برای بهبود فنی و کارآمدتر کردن دوج کوین، با توسعه‌دهندگان میم کوین مورد علاقه خود همکاری می‌کند.

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.