بروزرسانی بزرگ مایکروسافت برای ویندوز 10

مدیرعامل مایکروسافت در سخنرانی «کنفرانس بیلد» این شرکت، در مورد یک بروزرسانی اساسی برای ویندوز صحبت کرد. هر چند او اطلاعات زیادی درباره آن به اشتراک نگذاشت، اما از این بروزرسانی به عنوان «نسل بعدی ویندوز» یاد کرد.

با وجود اینکه «ساتیا نادلا» در کنفرانس خود از این بروزرسانی به عنوان نسل بعدی پلتفرم مایکروسافت یاد کرد، به نظر می‌رسد با مهمترین بروزرسانی ویندوز ۱۰ از زمان معرفی آن در سال ۲۰۱۵ مواجه باشیم. نادلا در سخنرانی خود گفت: به زودی ما یکی از مهم‌ترین بروزرسانی‌های ویندوز در دهه گذشته را با هدف فراهم کردن فرصت‌های اقتصادی بیشتر برای توسعه‌دهندگان و سازندگان به اشتراک خواهیم گذاشت.

او ادامه می‌دهد: من از چند ماه گذشته میزبان این بروزرسانی جدید بوده‌ام، و به طرز عجیبی برای نسل بعدی ویندوز هیجان‌زده هستم. وعده ما به شما این است: امروز فرصت بیشتری برای هر توسعه‌دهنده پلتفرم ویندوز ایجاد خواهیم کرد و از هر سازنده‌ای که به دنبال نوآورانه‌ترین و جدید‌ترین پلتفرم منبع باز برای ساخت، توزیع و کسب درآمد از اپلیکیشن‌ها است، استقبال می‌کنیم. برای به اشتراک گذاشتن جزییات بیشتر در آینده لحظه شماری می‌کنیم.

بیلد کنفرانس توسعه‌دهندگان سالانه مایکروسافت است، بنابراین نادلا در این کنفرانس با مخاطبان خاصی صحبت کرده است. اما «نسل بعدی ویندوز» برای گیمر‌های پی‌سی نیز موضوع بسیار مهمی خواهد بود. بروزرسانی عنوان شده برای مدتی با نام رمز Sun Valley در دست توسعه است و جزییات زیادی که درباره آن منتشر شده، نشان می‌دهد یک تغییر اساسی در ظاهر و تجربه کاربر از ویندوز به وجود خواهد آورد.

با فرا رسیدن زمان شش سالگی ویندوز ۱۰ در ماه مرداد، این احتمال وجود دارد که مایکروسافت در تابستان سال جاری این بروزرسانی جدید را منتشر کند.

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.