زمان رسمی رونمایی از نسخه جدید بازی بتلفیلد مشخص شد

شرکت الکترونیک آرتز اعلام کرد که نسخه بعدی بازی بتلفیلد در تاریخ ۹ ژوئن رونمایی خواهد شد.

به گزارش فاواپرس به نقل از انگجت، شرکت‌های EA و Dice اولین مانور را روی نسخه جدید بازی بتلفیلد (Battlefield) در ۹ ژوئن انجام خواهند داد. تریلر داخلی بازی آینده اواخر ماه گذشته لو رفت. به نظر می‌رسد تیزر تبلیغاتی مختصر و رسمی بتلفیلد که در توئیتر به اشتراک گذاشته شده است، تایید می‌کند که این بازی در یک کنفرانس در آینده‌ای نزدیک نمایش داده می‌شود.

نسخه جدید بازی بتلفیلد در حال آماده شدن برای عرضه

خارج از این مسائل، مشخص شده که شرکت EA قصد دارد Battlefield بعدی را، هم بر روی کنسول‌های نسل کنونی و هم برای نسل گذشته عرضه کند و این بازی باید به موقع برای تعطیلات، منتشر شود.

بازی بتلفیلد جدید توسط چند استودیو بازی‌ سازی ساخته می‌شود و در سه‌ ماهه‌ پایانی سال ۲۰۲۱ میلادی از راه می‌رسد. در هر حالت دیگر نیاز نیست آن‌چنان منتظر بمانیم، زیرا به صورت رسمی مشخص شد که راس ساعت ۱۸:۳۰ روز چهارشنبه هفته‌ بعد به وقت ایران (ساعت ۱۰ صبح به وقت شرق (ET)) شاهد رونمایی رسمی از بازی بتلفیلد خواهیم بود.

بازی بتلفیلد

مدیر استودیو دایس تایید کرده است که بازی بتلفیلد جدید مواردی از جنگ‌های همه‌ جانبه و بزرگ، تخریب‌ های تأثیرگذار و لحظات غیرمنتظره و دیوانه‌ واری را در خود جای می‌دهد. همچنین شایعاتی هم هستند که می‌گویند در تابستان پیش‌رو نسخه‌ی آلفا بازی Battlefield جدید در اختیار گیمر‌ها قرار می‌گیرد.

همچنین ، تقویم انتشار صنعت بازی سازی برای بقیه سال در حال پر شدن است و بازی بزرگ بعدی که تاریخ عرضه آن مشخص شده، بازی Far Cry ۶ است. یوبی سافت عنوان بعدی مجموعه بزرگ فار کرای را در ۷ اکتبر برای کامپیوتر، Xbox One، Xbox Series X / S، PlayStation ۴، PlayStation ۵ و گوگل استادیا منتشر خواهد کرد.

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.