معاون استراتژی گروه اسنپ:

اسنپ ساپلای برای تهیه مواد اولیه رستوران‌ها راه‌اندازی شد

سوپراپلیکیشن اسنپ‌، سرویس جدیدی به نام اسنپ ساپلای را راه‌اندازی کرده که قراری است خرید مواد اولیه را برای رستوران‌ها راحت‌تر‌ و شفافت‌تر کند. به نظر می‌رسد با توجه به بی‌رقیب‌ بودن اسنپ‌فود در بازار فروش دلیوری آنلاین غذا این یک قدم دیگر روبه جلو برای گرفتن سهم بیشتر از این بازار بی‌انتها باشد.

به گزارش فاواپرس، گروه اسنپ تصمیم گرفته است برای رضایت بیشتر مشتریانش و کمک به رستوران‌ها سرویس اسنپ ساپلای را راه‌اندازی کند. علیرضا صادقیان، معاون استراتژی گروه اسنپ، در خصوص این سرویس جدید گفت: «اسنپ ساپلای برای کاهش تورم و ایجاد ارتباط مستقیم بین تولید‌کننده و مصرف‌کننده و سهولت در تهیه و خرید مواد مورد نیاز رستوران‌ها و همچنین در راستای توسعه عمودی خدمات گروه اسنپ و افزایش بهره‌وری زنجیره‌ی تامین رستوران‌ها‌ فعالیت می‌کند.»

او اعلام می‌کند که فعلا این سرویس به صورت آزمایشی در تهران راه‌اندازی شده تا مراحل کار بررسی شود و در صورت موفقیت به سایر رستوران‌ها در سایر شهرستانها نیز توسعه یابد. براساس توضیحات او در اسنپ ساپلای آنها به رستوران‌ها کمک می‌کند تا مواد اولیه رستوران خود را با هزینه ارزان‌تر و به صورت شفاف‌تر از تامین‌کنندگان بازار تهیه کنند. صادقیان تاکید می‌کند که هر رستورانی که با اسنپ فود کار می‌کند امکان استفاده از اسنپ ساپلای را دارد.

اسنپ‌ فود سرویس سفارش غذا گروه اسنپ از جمله سرویس‌های موفق این گروه است که بدون رقیب بزرگ براساس ادعای مدیران آن بیش از ۹۰ درصد بازار سفارش آنلاین غذا را در اختیار دارند. همه‌گیری ویروس کرونا موجب شد تا اسنپ‌ فود تقریبا در یک بازه زمانی کوتاه، ۸۰ درصد از تقاضای خود را از دست بدهد؛ هر چند که این موضوع پس از گذشت زمانی به گفته مهراد عبدالرزاق، رئیس هیات مدیره اسنپ فود با فعال شدن سرویس‌های سوپرمارکت و اضافه شدن روش‌های جدید به سیستم غذا باعث شد تا اسنپ فود به باور مدیرانش نسبتا به دوران اوج خود بازگردد. حالا اسنپ فود با اسنپ ساپلای امیدوار است بتواند سهم بیشتری از بازار سفارش غذا را علاوه بر سمت مشتری از سمت رستورانها نیز به دست بیاورد.

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.