فعالیت انجمن بلاک‌چین ایران از سر گرفته شد

فعالیت انجمن بلاک‌چین ایران، بعد از یک ماه توقف از سوی وزارت کشور دوباره از سر گرفته شد و به دستور وزارت کشور این انجمن باید لیست هشدارها را از روی سایت خود بردارد.

به گزارش فاواپرس،‌ انجمن فناوران زنجیره بلوک در اطلاعیه‌ای اعلام کرده است که از نظر وزارت کشور درج نام «انجمن بلاکچین» در سایت انجمن تخلف این انجمن محسوب شده است و برای اصلاح سریع آن دستور داده اند. همچنین از انجمن خواسته شده است که لیست هشدار را از سایت خود بر دارد.

هیئت مدیره این انجمن در اطلاعیه خود با تاکید بر استمرار اعضا و مدیران خود به اهداف اساسنامه انجمن، اعلام کرده است: «هدف انجمن فناوران زنجیره بلوک، آشناسازی هر چه بیشتر اقشار جامعه با کارایی و فرصت‌های علمی، اقتصادی و حقوقی نهفته در این فناوری و همچنین بومی کردن آن در ابعاد گوناگون و ایجاد هم افزایی استعداد‌هایی که به صورت پراکنده فعالیت می‌کنند، است. این انجمن تلاش می‌کند، هماهنگی و ارتباط میان فعالان این عرصه را آسان‌تر، سریع‌تر و کارآمدتر کند.»

نامه از سرگیری فعالیت انجمن فناوران زنجیره بلوک

فعالیت انجمن فناوران زنجیره بلوک در ۲۵ خرداد ماه به دستور معاونت مشارکت‌های اجتماعی وزارت کشور متوقف شد. در آن زمان وزارت کشور از این انجمن درخواست کرد تا اطلاعات و مستندات این انجمن را برای وزارتخانه ارسال کند.سپهر محمدی، رئیس انجمن بلاک‌چین پس از توقف فعالیت این انجمن اعلام کرده بود که «۲۲۰ صفحه مدارکی که وزارت کشور درخواست کرده، به این وزارت‌خانه ارسال شده و یکی از برجسته‌ترین مدارکی که ارسال کردیم چرایی صدور لیست هشدار بود. وزارت کشور برای بررسی مستندات ما تا آخر این هفته زمان درخواست کرده است.» طبق نظر او دلیل توقف فعالیت انجمن شکایت مجموعه اکس کوینو بوده است. حال وزارت کشور از این انجمن خواسته با لیست هشدار را از روی سایت خود حذف کند.

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.