«تریبون» از ابزار رصد جایگاه‌های کلمات کلیدی خود رونمایی کرد

پلتفرم انتشار آگهی «تریبون» از محصول جدید خود در حوزه سئو با نام نردبون که ابزاری برای رصد جایگاه‌های کلمات کلیدی است، رونمایی کرد.

به گزارش راه فناوری به نقل از روابط عمومی تریبون، آگاهی از جایگاه سایت‌ها و رقبایشان در نتایج جست‌وجوی گوگل برای کلمات کلیدی مختلف، یکی از دغدغه‌های امروزی در دنیای پر از خبر و مطلب اینترنت به شمار می رود.

«نردبون»، ابزاری برای اطلاع از جایگاه وب‌سایت‌ها در نتایج جستجوی گوگل برای کلمات کلیدی مختلف بوده که برای هر کلمه کلیدی، گزارش دقیقی از جایگاه دامنه‌ مورد نظر در نتایج جستجوی گوگل، در طول زمان ارائه می‌دهد.

«نردبون» علاوه بر ارائه خدمات برای وبسایت استفاده کننده از آن، امکان رصد دائمی جایگاه وبسایت‌‎های دیگر برای کلمات کلیدی مختلف را فراهم کرده تا کسب و کارها بتوانند رقبای خود را شناسایی کنند.

نردبون از دو قسمت اصلی یعنی پیشنهاد رقبا و مقایسه دامنه‌های مشابه تشکیل شده است که براساس دامنه مورد نظر و کلمات کلیدی انتخابی، کاربر می‌تواند رقبای خود را از لیست پیشنهادی نردبون انتخاب کرده یا به صورت دستی آنها را وارد کند و گزارش‌های مورد نیاز خود را در رابطه با وضعیت دامنه‌های انتخاب شده و نتایج کلمات کلیدی موردنظر، دریافت کند. استفاده از این ابزار تا ۶ کلمه کلیدی برای یک دامنه اصلی و یک دامنه مقایسه‌ای بدون محدودیت و رایگان است. کسب‌وکارها برای آشنایی بیشتر با این ابزار جدید می‌توانند به پنل تریبون خود مراجعه کرده و در قسمت نردبون از امکانات این ابزار به رایگان استفاده کنند.

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.