مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت مدار گسترش برگزار شد

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت مدار گسترش فناوری اطلاعات برای دوره مالی منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ روز دوشنبه 28 تیر ۱۴۰۰ با حضور صاحبان سهام در محل هلدینگ نفیس برگزار شد و طی این جلسه، گزارش های مالی سالانه و خلاصه عملکرد هیات مدیره به سهامداران این شرکت ارائه شد .

به گزارش فاواپرس؛ در ابتدای مجمع عمومی عادی سالانه مدار گسترش مدیر عامل این شرکت گزارش جامعی از عملکرد شرکت در سال مالی منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ به حاضرین ارائه شد . در این گزارش عملکرد شرکت در حوزه محصولات دانش بنیان زیرساختی سازمان‌ها ارایه شد.

در پایان این جلسه گزارش حسابرس و بازرس قانونی شرکت قرائت و به صورت مطلوب ارزیابی و مورد تصویب مجمع قرار گرفت .

Whatsapp Image 2021-08-03 At 11.22.16 Am (2)

لازم به ذکر است شکل‌گیری شرکت مدار گسترش فن آوری اطلاعات (ITO) در سال 1381، با هدف تداوم و گسترش تجربیات ارزنده گذشته، در قالب یک شرکت پیشرو در فن‌آوری صورت گرفته است. ITO برخلاف روش مرسوم در میان شرکت‌های ایرانی، به هیچ عنوان یک مصرف‌کننده صرف تکنولوژی وارداتی نبوده، بلکه با اتکاء به نوآوری، تحقیق و تجارب بومی، معتقد است که تنها یک شرکت پیشرو در حوزه فن‌آوری نمی‌تواند پاسخ‌گوی نیاز‌های ولو ابتدایی مشتریان باشد، چه رسد به آنچه امروزه بازار پرتحرک جهانی به عنوان نیاز پیش روی شرکت‌ها و سازمان‌ها می‌گذارد. با چنین نگرشی،ITO راهبرد‌های زیر را در دستور کار خود قرار داده است.این شرکت از جموعه شرکت های هولدینگ نفیس است.

Whatsapp Image 2021-08-03 At 11.22.16 Am (1)

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.