جزییات نشست کمیسیون فرهنگی مجلس با وزیر پیشنهادی ارتباطات

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به بحث فضای مجازی عنوان کرد برای فضای مجازی برنامه داریم تا لایحه قانون جامع این حوزه را به مجلس ارایه کنیم.

حجت‌الاسلام سیدصادق طباطبایی‌نژاد نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز صبح کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در جلسه امروز عیسی زارع‌پور وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور در جلسه کمیسیون برنامه‌های پیشنهادی خود را به اعضا ارائه کرد.

وی افزود: وزیر پیشنهادی ارتباطات عنوان کرد که در صورت رأی اعتماد مجلس بحث مشاغل اینترنتی را توسعه و رونق خواهد داد و حل مشکلات مخابرات در دستورکار وی خواهد بود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: زارع‌پور گفت که در بحث فضای مجازی برای تصویب قانون جامع در این زمینه به مجلس لایحه خواهیم داد.

طباطبایی نژاد خاطرنشان کرد: وزیر پیشنهادی ارتباطات عنوان کرد که در بحث حکمرانی فضای مجازی و حکمرانی انحصاری آمریکا در این حوزه باید این انحصار شکسته شود و ما نیز باید در این حکمرانی سهم داشته باشیم و در این زمینه نقش بازی کنیم و حضور فعالی در این زمینه داشته باشیم.

وی افزود: زارع‌پور در بحث شبکه ملی اطلاعات بر این نکته تاکید داشت که باید مشکلات بر سر راه راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات رفع شود.

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.