الکامپ ۱۴۰۰ شهریور ماه برگزار نمی‌شود

سازمان نظام‌صنفی رایانه‌ای تهران اعلام کرد الکامپ امسال در شهریور ماه برگزار نمی‌شود و زمان جدید به زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

به گزارش فاواپرس به نقل از روابط عمومی سازمان نصر تهران، تاریخ برگزاری بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ ابتدا تیرماه اعلام شد و سپس به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزاری آن به شهریورماه موکول شد. حالا برای بار دوم به دلیل قرمز شدن وضعیت تهران و سایر استان‌ها و به دلیل رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزاری این نمایشگاه به تاریخ دیگری موکول شده که به زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

سازمان نصر تهران اعلام کرد که شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی و ستاد برگزاری نمایشگاه الکامپ به درخواست فعالان این حوزه و بازخورد مثبت مشارکت‌کنندگان و همچنین در جهت استفاده بهینه از برنامه‌های جانبی محتوایی و انتظار برای فراگیری واکسیناسیون، برگزاری بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ را به زمان دیگری موکول کرده است.

قرار بود نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۰ با رویکرد ارائه توانمندی‌ شرکت‌ها، استارت‌آپ‌ها و مجموعه‌های دانش‌بنیان در مواجهه و مقابله با ویروس کرونا برگزار شود که به علت درگیری با همین ویروس به زمان دیگری موکول شد.

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.