سهام گلدیران تا آبان ۱۴۰۰ در بورس عرضه می‌شود

مدیر عامل گلدیران اعلام کرد سهام این شرکت تا آبان سال جاری در بورس عرضه می‌شود.

به گزارش فاواپرس، امیرعباس کائینی، مدیرعامل شرکت صنایع گلدیران با اعلام این خبر افزود: «ما برای ورود به اتاق شیشه‌ای بورس آماده هستیم و تشریفات لازم این بخش از جمله درج نماد و دریافت توکن‌ها انجام شده است.»

او در گفت‌وگویی افزود: «ما بدون هیچ‌گونه معطلی به محض تکمیل فرایندهای اداری و اجرایی امیدواریم سهام گلدیران تا آبان ماه در عرضه عمومی قرار گیرد.»

گلدیران در زمینه تولید و خدمات پس از فروش تجهیزات الکترونیکی و لوازم خانگی فعالیت دارد.

در روزهای اخیر حضور آسیاتک در بورس نهایی شد و معاون امور هلدینگ‌های شستا نیز اعلام کرد سهام رایتل تا پایان سال ۱۴۰۰ در بورس عرضه می‌شود. سال گذشته و همزمان با افزایش شاخص بورس، بسیاری از شرکت‌های حوزه فناوری آمادگی خود برای حضور در بورس را اعلام کردند ولی این اتفاق رخ نداد. کاهش شاخص بورس در نیمه دوم سال، یکی از دلایل این عدم تمایل ارزیابی شد؛ اما در روزهای جاری و همزمان با افزایش دوباره بورس، تلاش‌ها برای عرضه اولیه سهام در بازار سرمایه، از سر گرفته شده است.

در همین زمینه حسین تنهایی، قائم مقام و عضو هیات مدیره گروه توسعه گلدیران گفت: «پس از سه دهه حضور در فعالیت‌های اقتصادی تصمیم گرفتیم وارد بازار سرمایه شویم. بورس بازار دوسویه‌ای است که برای پیشرفت و ادامه حیات شرکت‌ها لازم است و ما برای حضور در آن به بلوغ کافی رسیده‌ایم.»

تنهایی معتقد است برای ساختن چهره جدیدی از گلدیران و ماندگاری آن در فضای اقتصادی ورود به بازار بورس الزامی بود.

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.