ارزهای دیجیتال گران شدند

به دنبال فروش گسترده ارزهای دیجیتال و سقوط قیمت‌ها طی هفته گذشته در پی تصمیم چین برای ممنوعیت فعالیت هرگونه کسب‌وکار در این زمینه، قیمت سکه‌های رمزنگاری شده دوباره افزایش یافت.

به گزارش فاواپرس به نقل از راشاتودی، به دنبال فروش گسترده ارزهای دیجیتال و سقوط قیمت‌ها طی هفته گذشته در پی تصمیم چین برای ممنوعیت فعالیت هرگونه کسب و کار در این زمینه، قیمت سکه‌های رمزنگاری شده روز دوشنبه مجدداً افزایش یافت.

 

بر اساس این گزارش، بیت کوین به ۴۴۰۰۰ دلار در هر سکه رسید و به سطحی نزدیک شد که روز جمعه قبل از اعلام بانک مرکزی چین مبنی بر غیرقانونی بودن معاملات ارزهای رمزنگاری شده در این کشور، قرار داشت.

در عین حال، اتریوم از سطح هفته گذشته عبود کرد و تا ساعت ۱۰:۴۷ به وقت گرینویچ بیش از ۵ درصد رشد کرد و به ۳۱۱۰ دلار رسید.

 

افزایش مجدد قیمت ارزهای دیجیتال با از بین رفتن نگرانی‌ها درباره سرکوب چین

 

ادول پاتل، مدیرعامل و بنیانگذار شرکت Mudrex به اکونومیک تایمز گفت: همانطور که احساس (ترس، عدم اطمینان و تردید) در مورد ممنوعیت ارزهای رمزنگاری شده در چین به آرامی بازار را ترک می‌کند، احساس ثبات در طیف ارزهای رمزنگاری شده به وجود می‌آید.

 

وی افزود: با عبور بیت کوین از مرز ۴۴۰۰۰ دلار، اکثر ارزهای رمزنگاری شده دیگر نیز از این روند پیروی کردند. ۲۴ ساعت آینده می‌تواند دوره ثبات در طیف رمزنگاری باشد.

 

به گفته جفری هالی، تحلیلگر ارشد بازار در شرکت Oanda Corporation، «در جلسات آخر هفته، بیت کوین انعطاف‌پذیری خود را نشان داده و اکنون بیشتر این ضررها را بازیابی کرده است».

 

او در یادداشتی گفت: ممکن است که سرکوب‌های قبلی اعلام شده چین قبلاً در قیمت‌ها تاثیر خود را ایجاد کرده باشد.

 

بانک مرکزی چین روز جمعه با اتخاذ مجدد موضع سخت خود درباره ارزهای دیجیتال، کلیه فعالیت‌های تجاری مرتبط با این ارزها را غیرقانونی اعلام کرد و صرافی‌های ارز دیجیتال خارجی را از ارائه خدمات به سرمایه گذاران چینی و هرگونه مبادلات منع کرد.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.