فراخوان سومین رویداد جذب ایده و سرمایه‌گذاری هلثیو منتشر شد

استارت‌آپ استودیو هلثیو که در زمینه سلامت دیجیتال فعالیت می‌کند، سومین رویداد جذب ایده و سرمایه‌گذاری خود را با نام Healthinvest برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی هلثیو، این استارت‌‌آپ استودیو در این فراخوان قصد دارد ایده‌ها و تیم‌های مرتبط با حوزه سلامت دیجیتال را شناسایی و با سرمایه‌گذاری روی آنها، به رشد و توسعه کسب‌و‌کارهای این حوزه کمک کند.

صاحبان ایده در حوزه‌های مختلف سلامت دیجیتال می‌توانند تا تاریخ ۲۳ مهر با مراجعه به وب‌سایت هلثیو، طرح اولیه خود را ارسال کنند.

براساس این گزارش، فرآیند بررسی ایده‌ها در بازه دو هفته‌ای صورت می‌گیرد و طرح تیم‌ها دریافت و بررسی می‌شود. در قدم دوم جلساتی به‌صورت آنلاین یا حضوری جهت بررسی بیشتر طرح با تیم کارآفرین برگزار می‌شود. سپس قراردادی بین هلثیو و تیم کارآفرین امضا شده که تعهد هر دو طرف به افشا مالکیت طرح را نشان می‌دهد. پس از چند مرحله گفت‌وگو و بررسی طرح، قرارداد نهایی نوشته شده و تیم موردنظر مستقر در استارتاپ استودیو هلثیو کار خود را شروع می‌کند.

آرش برجی‌خانی، مدیر سرمایه‌گذاری هلثیو درمورد امکاناتی که این مرکز در اختیار تیم‌های منتخب قرار می‌دهد، گفت: «تامین مالی تا سقف یک میلیارد تومان برای توسعه کسب‌وکار، دوره‌های منتورینگ و رشد، فراهم کردن زیرساخت‌های موردنیاز برای تبدیل ایده به محصول مورد نیاز، محل استقرار تیم‌ها، شبکه‌سازی و ارتباط با فعالان حوزه سلامت و استارتا‌پ‌های موفق مانند پذیرش ۲۴ و هوم‌کا و بیمارستان‌ها و مراکزی که با فضای نوآوری آشنایی دارند، از جمله خدماتی که ما ارائه می‌دهیم.» همچنین او تاکید کرد که آنها می‌توانند از افراد توانمند در حوزه تخصصی در تیم خود کمک بگیرند و تیم‌شان را توسعه دهند.

به گفته برجی‌خانی بهتر است تیم‌ها در طرح ارسالی خود نکاتی مانند سرمایه موردنیاز و کلیات مصرف آن، پیش‌بینی درآمد درسال اول، معرفی اعضای تیم کارآفرین و رزومه آنها، شناخت رقبای داخلی و خارجی محصول را به‌صورت شفاف توضیح دهند.

آنطور که برجی‌خانی می‌گوید تاکنون ۲ دوره شتابدهی در هلثیو برگزار و در این استارتاپ استودیو ۲۰۰ ایده استارتاپی ارزیابی شده است و ۵ تیم با ۳۰ نفر، عضو هلثیو هستند. در مجموع هلثیو روی این استارتاپ‌ها ۷ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری کرده است.

او در ادامه می‌گوید: «ارتباط ما با کسب‌وکارهای بزرگ‌تری مانند پذیرش۲۴ که پایه کاربری مناسب‌تری دارند و با بیمارستان‌ها و مراکزی که با فضای نوآوری آشنا هستند، کمک دیگری به این تیم‌ها است. زیرا تیم‌ها برای آغاز به ارتباط با بدنه سلامت و اطلاعات کاربردی نیاز دارند.»

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.