سخنگوی قوه قضاییه: آذری جهرمی با قرار تامین کیفری آزاد است

سخنگوی قوه قضاییه اعلام کرد محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت دوازدهم با قرار تامین کیفری آزاد است.

به گزارش فاواپرس، ذبیح‌الله خدائیان، سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری امروز خود درباره آخرین وضعیت پرونده شکایت از محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات دولت دوازدهم گفت: «آذری جهرمی احضار و تفهیم اتهام شده و با قرار تأمین کیفری آزاد شده است، چون آخرین دفاعیات از او اخذ نشده، شکایت دیگری به دادسرا واصل شد و پرونده در جریان رسیدگی است.»

خبرگزاری مهر که این خبر را منتشر کرده، نوشته است برای آذری جهرمی بابت شکایت ۲ هزار اهوازی و مدعی العموم پرونده قضایی تشکیل شده است.

اسفند ۹۷ و زمانی که برای اولین بار خبر شکایت دادستانی از آذری جهرمی منتشر شد، او این موضوع را حاشیه‌ای خواند؛ اما امروز سخنگوی قوه قضاییه گفته است: «در خصوص این فرد، با شکایت جمعی از مردم و چند دستگاه اجرایی به اتهام نشر اکاذیب با قصد تشویش اذهان عمومی، استنکاف از دستور قضائی و استنکاف از اجرای اوامر حکومتی مقامات قانونی، پرونده‌ای در دادسرای فرهنگ و رسانه تشکیل شده است.»

خدائیان افزود: «این فرد احضار و تفهیم اتهام شده و با قرار تأمین کیفری آزاد شده است. در آن مرحله، آخرین دفاع از این فرد اخذ نشده بود. بعد از آن، مجدداً شکایت دیگری به دادسرا واصل شد و پرونده در جریان رسیدگی است.»

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.