تلگرام پلتفرم تبلیغاتی خود را راه‌اندازی کرد

تلگرام به‌صورت آزمایشی پلتفرم تبلیغاتی خود را راه‌اندازی کرد. این پلتفرم یک ابزار جدید برای نمایش پیام‌های تبلیغاتی (Sponsored Messages) در یک یا چند کانال عمومی بزرگ با بیش از هزار عضو است.

به گزارش فاواپرس، تبلیغات تلگرام محدود به ۱۶۰ کاراکتر است. تلگرام اعلام کرده است پیام‌های تبلیغاتی صرفا براساس موضوع کانال‌های عمومی نشان داده می‌شوند؛ یعنی اطلاعات کاربران برای نمایش تبلیغات، استخراج یا تجزیه و تحلیل نمی‌شود.

کسانی که قصد تبلیغات در این پلتفرم را دارند، می‌توانند موضوعات کانال‌هایی که تبلیغاتشان به نمایش گذاشته می‌شود را انتخاب کنند. همچنین امکان انتخاب کانال‌های خاصی جهت نمایش یا عدم نمایش تبلیغات وجود دارد. این قابلیت به کسانی که قصد تبلیغات در این پلتفرم را دارند اجازه می‌دهد، با حفظ حریم خصوصی کاربر، تبلیغات دقیق‌تر و کارآمدتری ارائه دهند.

تبلیغات با حفظ حریم خصوصی

تلگرام اعلام کرد این برنامه کلیک کاربران روی تبلیغات را برخلاف سایر شرکت‌ها ردیابی نمی‌کند. همچنین تگلرام برای جلوگیری از جاسوسی کاربران توسط اشخاص ثالث از قرارگیری لینک‌های خارجی در تبلیغات جلوگیری می‌کند. طبق ادعای تلگرام، داشتن حریم خصوصی حق همه افراد است و همه پلتفرم‌های فناوری باید به آن احترام بگذارند.

درآمدزایی صاحبان کانال از تبلیغات

پیام‌های تبلیغاتی تلگرام فعلا در حالت آزمایشی هستند. راه‌اندازی کامل پلتفرم تبلیغاتی تلگرام به این شرکت اجازه می‌دهد، علاوه‌بر پوشش هزینه‌های اولیه خود، درآمد حاصل از این تبلیغات را با صاحبان کانال‌های تلگرامی تقسیم کند.

پاول دوروف، موسس تلگرام در مورد راه‌اندازی پلتفرم تبلیغات گفت: «در کانال‌های تلگرامی تبلیغاتی وجود دارد که توسط صاحبان این کانال‌ها به صورت پیام‌های معمولی منتشر می‌شود؛ اما پیام‌های تبلیغاتی رسمی که تلگرام پیاده‌سازی می‌کند، بسیار کاربرپسندتر خواهد بود. درآمد حاصل از چنین تبلیغاتی به تلگرام این امکان را می‌دهد که همچنان خدمات رایگان و نامحدودی را در اختیار کاربران قرار دهد.»

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.