ارز دیجیتال لیتل ربیت (LTRBT) چیست و چگونه LITTLE RABBIT بخریم؟ + قیمت لحظه‌ای

ارز دیجیتال لیتل ربیت یک پروژه بسیار امیدوار کننده است. تیم این رمزارز می‌گویند که هدف ما به حداکثر رساندن سرمایه‌گذاری شما با مکانیزم تولید محصول است که بازدهی پایدار و سودآور همراه با ویژگی‌های امنیتی شفاف را فراهم می‌کند.

در این مقاله ما درباره اطلاعات مربوط به پروژه ارز دیجیتال لیتل ربیت و توکن آن LTRBT بحث خواهیم کرد.

لیتل ربیت (LITTLE RABBIT) با نماد اختصاری LTRBT یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است. توکن LTRBT قادر به تولید فوری بدون گس است. این بدان معنی است که دارندگان می توانند فقط با در دست داشتن توکن در کیف پول خود بدون انجام عملیات دیگری اقدام به تولید کنند.

ارز دیجیتال لیتل ربیت یا خرگوش کوچولو همانطور که گفتیم پروژه ای است جامعه محور که مورد توجه فعالان دنیای ارزهای دیجیتال قرار گرفته است. در ۱۴ می ۲۰۲۱ تیم توسعه دهنده توکن و ارز دیجیتال LITTLE RABBIT پروژه خود با این نام در پنکیک سواپ لیست کرد.

ارز دیجیتال لیتل ربیت چیست؟

در تاریخ 14 می 2021 تیم Littlerabbit رمزارز خود را با نام ارز دیجیتال لیتل ربیت در صرافی پنکیک سواپ لیست کرد و سپس در این پلتفرم شروع به قیمت گزاری و ثبت رکوردهای قیمتی این رمزارز شد.LTRBT بر بستر بایننس اسمارت چاین قرار دارد.

 

ارز دیجیتال لیتل ربیت Littlerabbit یک پروژه بسیار امیدوار کننده است ،LTRBT بر روی بستر اسمارت چین بایننس راه اندازی شده است . هدف این توکن به حداکثر رساندن سرمایه گذاری شما با مکانیزم استیک اتوماتیک (سودهی از طریق نگهداری توکن) است که بازدهی پایدار و سودآور همراه با ویژگی های امنیتی شفاف را فراهم می کند.

 

 

 

LTRBT Token قابلیت استیک به صورت خودکار را نیز داراست ، بدین صورت که در هر تراکنشی که توسط معامله گران این ارز انجام می شود 5 درصد به صورت خودکار بر روی توکن های دارندگان لیتل ربیت بصورت خودکار افزوده می شود، شما با نگهدرای این توکن در کیف پول خودتان بدون هزینه ای می توانید از قابلیت استیک خودکار نیز استفاده نمایید.

ریتل ربیتLTRBT که به طور خاص برای خریداران و فروشندگان طراحی شده است ، به طور کامل توسط دارندگان کنترل می شود.

با توجه به اینکه لیتل ربیت در ابتدای مسیر رشد و تکامل خود قرار دارد و می توان این رمزارز را جز میم کوین های جدید محسوب کرد ، این ارز توانسته سرمایه گزاران زیادی را در طی مسیر ابتدایی خود جذب کند و در زمینه تبلیغات حرف های زیادی را برای گفتن نیز دارد.

ارز دیجیتال ریتل ربیت بر بستر بایننس اسمارت چاین قرار دارد. که این ویژگی می تواند امتیاز مثبتی برای این رمزارز محسوب شود به دلیل هزینه تراکنش پایین تر و سرعت بیشتر در شبکه هوشمند بایننس ،طبق گفته مدیران و برنامه نویسان ریتل ربیت امکاناتی مانند استیکینگ، رویکرد ضد تورمی نسبت به عرضه و پاداش های سودآور استیکینگ که قرار است به زودی اضافه شوند.

قرارداد هوشمند چیست؟

اصطلاحی است که برای توصیف پروتکل کامپیوتری استفاده می شود و بدون توافق با شخص ثالث، قرارداد یا توافق نامه بین یک طرف و طرف دیگر را تسهیل می کند. چنین پروتکل قرارداد هوشمندی باید بتواند عملکرد تعهدات گیرنده قرارداد را از یک توافق تأیید کند.

عملکرد ارز دیجیتال لیتل ربیت

توکن LITTLE RABBIT به طور خاص برای خریداران و فروشندگان طراحی شده است و به طور کامل توسط دارندگان کنترل می شود. با توجه به اینکه ارز دیجیتال لیتل ربیت در ابتدای کار خود قرار دارد میتوان این رمزارز را جزو میم کوین های جدید محسوب کرد. ارز دیجیتال لیتل ربیت توانسته سرمایه گذاران زیادی را در این مدت کوتاه به خود جلب کند و در زمینه تبلیغات نیز حرف های زیادی برای گفتن دارد.

ارز دیجیتال و توکن LITTLE RABBIT بر بستر بایننس اسمارت چین طراحی شده است. این مسئله به علت سرعت بیشتر و هزینه تراکنش کمتر در شبکه بایننس سبب شده این رمزارز عملکرد خوبی داشته باشد. بنابر اظهارات تیم توسعه دهنده لیتل ربیت امکاناتی مانند استیکینگ، رویکرد ضدتورمی نسبت به عرضه و پاداش های سودآور استیکینگ به زودی به پلتفرم جدید اضافه خواهد شد.

ویژگی‌های مهم لیتل ربیت

ارز دیجیتال لیتل ربیت چندین ویژگی دارد که به نفع دارندگان نیز است:

  • لاک نقدینگی خودکار
  • برنامه کاربردی DAAPS
  • فارمینگ با عملکرد خودکار
  • توزیع عادلانه
  • کف قیمتی به طور مداوم افزایش می یابد
  • ایمنی در برابر نهنگ ها
  • راه اندازی بخش خرید و فروش

لیست شدن LTRBT در پنکیک سواپ

برای خرید ارز دیجیتال لیتل ربیت Littlerabbit شما می توانید از طریق صرافی غیر متمرکز پنکیک سواپ اقدام نمایید و با خیال راحت این ارز را خریداری کنید.

پنکیک سواپ

طبق گفته مدیران و برنامه نویسان پروژه لیتل ربیت به زودی در صرافی هات بیت و کوکوین لیست خواهد شد که البته این موضوع بستگی به عملکرد آینده ی تیم دارد.

چگونه ارز دیجیتال لیتل ربیت را خریداری کنم؟

شما می توانید برای خرید ارز دیجیتال لیتل ربیت از صرافی پنکیک سواپ استفاده کنید.

برای خرید و فروش در صرافی غیرمتمرکز Pancakeswap لازم است از یک کیف پول مانند تراست والت استفاده کنید. اکنون در نحوه خرید ارز لیتل ربیت و در تراست والت در منوی پایین DApps را انتخاب کنید.

 

در اینجا از میان گزینه ها pancakeswap را انتخاب کنید.

سپس در بالای صفحه روی Connect روی شبکه Smart Chain Binance بزنید. اکنون می توانید به سادگی BNB از نوع BEP20 خود را تبدیل به ارز دیجیتال LTRBT کنید. برای خرید ارز دیجیتال لیتل ربیت کافی است در قسمت To عبارت LTRBT را وارد کنید. اگر در لیست نبود از آدرس کانتراکت زیر استفاده کنید:

0x17D749D3E2ac204a07e19D8096d9a05c423ea3af

فراموش نکنید که slippage را روی 11-15 درصد قرار دهید.

اکنون میتوانید مقدار مورد نظر را وارد کنید و خرید خود را با زدن روی SWAP تکمیل کنید. در صفحه بعد برای تکمیل فرایند از شما خواسته می شود با انتخاب Confirm فرایند را تکمیل کنید. همچنین برای فروش تنها باید در قسمت From توکن LTRBT را تعیین کرده و در بخش To ارز مدنظر خود را وارد کنید.

آینده Little rabbit

در پلتفرم خرگوش کوچولو ۵ درصد از هر تراکنش شبکه به عنوان کارمزد به liquidity pool ریخته شده و برای همیشه قفل می شود. این پلتفرم همچنین یک مکانیزم سیاهچاله دارد که سبب می شود همواره از تعداد آن کاسته شود. به علاوه ۵ درصد از هر تراکنش بین هولدرها تقسیم می شود.

توصیه می کنیم برای اطلاعات بیشتر درباره این ارز دیجیتال، رودمپ ارز دیجیتال لیتل ربیت را در وب سایت رسمی پروژه لیتل ربیت بررسی کنید.

قابلیت خاص این پلتفرم که به هولدرها دارایی هایی را اضافه می کند سبب تشویق ایشان به نگهداری این ارز دیجیتال می شود. حتی اگر قیمت ارز دیجیتال لیتل ربیت تغییری نکند،‌ قابلیت مورد بحث عده زیادی را به نگهداری این رمزارز تشویق می کند.

اما ممکن است روزی دیگر این توکن مورد توه فعالان دنیای ارزهای دیجیتال نباشد و این توکن یعنی لیتل ربیت شما دیگر ارزشی نخواهد داشت. پس همواره به این مسئله توجه کنید که اگر قصد سهیم شدن در آینده این رمزارز را دارید باید اصول مدیریت سرمایه را رعایت کنید. در ادامه اینده و قیمت ارز دیجیتال لیتل ربیت را بررسی می کنیم.

کیف پول های ارز دیجیتال لیتل ربیت

با توجه به اینکه توکن لیتل ربیت در شبکه BEP20 در بایننس اسمارت چین ساخته شده است. در نتیجه همه کیف پول هایی که از این پلتفرم پشتیبانی کند قابل ذخیره است. اما بهترین گزینه ها در این باره به قرار زیر هستند:

متامسک

متامسک یک کیف پول امن و معتبر برای نگهداری ارزهای دیجیتال است.

تراست ولت

تراست والت از دیگر کیف پول هایی است که برای نگهداری ارز دیجیتال لیتل ربیت می توانید از آن استفده کنید. کیف پول تراست والت از نظر امنیت از جمله معتبرترین والت های بازار است. همچنین این کیف پول اپلیکیشن های مخصوص سیستم عامل اندروید و آیفون نیز ارائه کرده است.

 

مطالب مرتبط
1 دیدگاه
  1. آواتار Farzad
    Farzad می‌گوید

    با سلام
    با توجه به قیمت صفر این توکن نخریدن کاری اشتباه است چون ریسکی ندارد

ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.