احتمال پذیرش شیبا اینو به عنوان یکی از روش‌های پرداخت تسلا

یکی از سرمایه‌گذاران تسلا در وب‌سایت این کمپانی به دنبال روش‌های پرداخت بوده که در سورس کد آن با کلمه SHIBA روبه‌رو می‌شود. به نظر می‌رسد تسلا می‌خواهد در آینده شیبا اینو را به عنوان یک روش پرداخت قبول کند.

با توجه به اطلاعات فاش شده از سوی این سرمایه‌گذار،‌ به نظر می‌رسد تسلا قصد دارد توکن‌های SHIBA را بپذیرد. ویدیویی نیز در همین مورد به اشتراک گذاشته شده که به نظر می‌رسد اطلاعات درستی را منتشر کرده است. در حالی خبر پذیرش شیبا توسط تسلا مطرح می‌شود که پیشتر نیز خبرهایی از پذیرش مجدد بیت کوین توسط این شرکت مطرح شده بود.

یکی از کاربران ردیت این خبر را به اشتراک گذاشته است و یکی از کاربران توییتر نیز ویدیویی با همین محتوا منتشر کرده است. قیمت این رمزارز در ۲۴ ساعت گذشته رشد تقریبا ۹ درصدی را تجربه کرده، اما باید دید اگر تسلا پذیرش آن را رسما اعلام کند، قیمت شیبا اینو افزایش چشمگیری پیدا می‌کند یا خیر.

تسلا هفته گذشته در اظهارنامه مالی خود به کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) نیز به این موضوع اشاره کرده بود که احتمال دارد در آینده امکان خرید محصولات و خدمات خود را از طریق محبوب‌ترین رمزارز بازار یعنی بیت کوین فراهم کند.

سابقه تاریخی تسلا نشان می‌دهد پذیرش رمزارزها توسط این شرکت می‌تواند نوساناتی را در قیمت رمزارزها ایجاد کند و به رشد قیمت آنها منجر شود.

تسلا نگاه مثبتی به دارایی‌های دیجیتال دارد و آن را جایگزین مناسبی برای پول نقد می‌داند. از نظر این شرکت، رمزارزها می‌توانند در بلندمدت ارزشمندتر شوند و به عنوان روشی برای پرداخت مورد استفاده قرار بگیرند و پتانسیل‌های رو به رشد زیادی دارند.

در حالی که توییت‌های ایلان ماسک مدیرعامل تسلا در مورد دوج کوین بسیار شناخته شده هستند،‌ این بار صحبت از شیبا اینو به میان آمده و باید دید در آینده چه سرنوشتی در انتظار پرداخت‌های تسلا و همچنین رمزارزهای بازار خواهد بود.

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.