فراخوان نصر تهران برای شناسایی شرکت‌های عضوی که اخطاریه‌ی پلمپ دریافت کرده‌اند

شرکت‌های عضو سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران که از سوی اتحادیه‌ی فناوران رایانه‌ی شهر تهران اخطاریه‌ی پلمپ دریافت کرده‌اند، تا روز چهارشنبه، 15 دی ماه برای پیگیری این موضوع اقدام کنند.

به گزارش فاواپرس به نقل از روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، طی دیدار نمایندگان این سازمان با رئیس و اعضای هیأت مدیره‌ی اتحادیه‌ی فناوران یارانه شهر تهران مبنی بر حل و فصل موضوع پلمپ شرکت‌های عضو نصر تهران که در تاریخ 17 شهریور ماه 1400 در محل اتحادیه‌ی فناوران یارانه‌ی شهر تهران برگزار شد، تفاهم شد ارسال اخطار پلمپ توسط اتحادیه به شرکت‌های عضو نصر تهران، مگر شرکت‌هایی که شاکی خصوصی دارند متوقف شده و ارسال اخطار پلمپ به شرکت‌هایی که شاکی خصوصی دارند، از طریق مکاتبه با دبیرخانه‌ی نصر تهران انجام شود.

به همین منظور مقرر شد کارگروهی متشکل از نمایندگان دو طرف تشکیل شود و موضوعات مطروحه طی جلساتی منظم بررسی شود. بر همین اساس، فرهاد کرم‌زاده و آیدین عدالت، دو نفر از اعضای هیأت مدیره‌ی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران برای عضویت در کارگروه مشترک به اتحادیه فناوران رایانه معرفی شدند.

اما با گذشت حدود دو ماه از این توافق، با توجه به خلف وعده‌ی اتحادیه‌ی فناوران، روند اتفاقات کماکان مشابه قبل بود و ارسال اخطاریه‌ی پلمپ توسط اتحادیه‌ی مذکور برای اعضای سازمان نصر تهران به ویژه شرکت‌های فعال در حوزه B2B و B2G ادامه یافت.

در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در نام‌گذاری سال جاری به «تولید، پشتیبانی‌ها‌ و مانع‌زدایی‌ها» و همچنین نگاه‌های راهبردی رئیس‌جمهور و دولت سیزدهم و با تاکید بر اینکه نگاه تمامی تشکل‌های صنفی، باید تأمین حداکثری منافع مشروع اعضا باشد، نصر تهران طی فراخوانی از کلیه‌ی شرکت‌های عضو که از سال 98 تاکنون اخطاریه‌ی پلمپ دریافت کرده‌اند و یا با تهدیدات مشابهی روبه‌رو شده‌اند، دعوت می‌کند حداکثر تا روز چهارشنبه، 15 دی ماه جاری مشخصات و تصویر اخطاریه، نام فرد ابلاغ کننده و سایر مستندات مربوطه را به آدرس الکترونیک Info@tehrannsr.org ارسال کنند.

یادآور می‌شود گردآوری این اطلاعات تماما محرمانه خواهد بود و صرفا به منظور پیگیری صنفی و رسالت قانونی و معنوی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران انجام خواهد شد.

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران پیشاپیش ضمن قدردانی از همکاری فعالان صنفی متعهد می‌شود که این موضوع را تا حصول نتیجه‌ی نهایی پیگیری خواهد کرد.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.