اولین نمایشگاه تخصصی اپلیکیشن برگزار می‌شود

اولین نمایشگاه تخصصی اپلیکیشن (Appex) با رویکرد فرهنگ‌سازی اقتصاد دیجیتالی و حمایت از تولیدات ساخت ایران، نهم تا دوازدهم بهمن ماه امسال در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی ITG، این نمایشگاه توسط گروه تجارت اطلاعات (ITG) برگزار می‌شود. براساس آخرین اطلاعات مرکز آمار ایران، ۹۰ میلیون تلفن همراه در کشور مشغول به کار است و ضریب نفوذ تلفن همراه از مرز ۱۱۰ درصد عبور کرده است. همین امر موجب شده تا بیش از ۳۵ میلیون کاربر فعال ماهانه از اپلیکیشن‌های مختلف استفاده کنند. به همین دلیل نمایشگاه تخصصی اپلیکیشن می‌تواند فرصت مناسبی برای سرمایه‌گذاری در این صنعت رو به رشد باشد.

سال ۹۸ بیش از ۲۰ میلیون تراکنش موفق برای خرید برنامه‌ها پرداخت‌های درون برنامه‌ای و اشتراک انجام شد. این درحالی است که سال ۹۶ تعداد تراکنش‌های موفق حدود ۱۴.۵ میلیون بوده است. رشد ۳۸ درصدی تعداد تراکنش‌های موفق در عرض ۲ سال نشان از ظرفیت بالای این حوزه برای سرمایه‌گذاری دارد.

از اهداف اصلی این نمایشگاه می‌توان به فرهنگ‌سازی و ترویج اقتصاد دیجیتال، افزایش سطح فعالیت‌های تجاری، سرمایه‌گذاری و درآمدزایی، پیوند تکنولوژی و اپلیکیشن‌های کاربردی، بسترسازی لازم جهت ارائه حداکثری ظرفیت‌ها و توانمدی‌های شرکت‌های داخلی و اشتغال‌زایی و رشد همکاری‌های ملی و بین‌المللی اشاره کرد.

این رویداد برای حضور اپلیکیشن‌ها، کسب‌وکار‌های نوپا، توسعه‌دهندگان، شتاب‌دهنده‌ها و سرمایه‌گذاران خطرپذیر، کسب‌وکار‌های مجازی، سرمایه‌‌گذاران فرشته، اپراتورهای تلفن همراه، تبلیغات دیجیتال، تولیدکنندگان محتوا و… مناسب است. برای ثبت‌نام در این رویداد به وب‌سایت Appex مراجعه کنید.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.