راز عجیب توییت‌های پولدارترین فرد جهان

اخیرا ماسک با انتشار یک نظر سنجی در توییتر از کاربران خواسته بود تا مشخص کنند که وی ۱۰ درصد سهام خود در شرکت خودرو سازی تسلا را بفروشد یا خیر؟ در این نظر سنجی ۳.۵ میلیون کاربر شرکت کردند و در نهایت ۵۷ درصد آن‌ها رأی «بله» دادند.

ایلان ماسک به عنوان ثروتمندترین فرد جهان اعلام کرد که نیمی از توییت‌های خود را در یک مکان بخصوص منتشر می‌کند.

به گزارش فاواپرس به نقل از راشاتودی، ایلان ماسک به عنوان ثروتمندترین فرد حال حاضر جهان که به انتشار توییت‌های جنجالی که بازار را جابجا می‌کند مشهور است، اعلام کرد که حداقل نیمی از این توییت‌های خود را در «توالت» نوشته و منتشر می‌کند.

ماسک در یک رشته توییت نوشت این کار به من آرامش می‌دهد.

اخیرا ماسک با انتشار یک نظر سنجی در توییتر از کاربران خواسته بود تا مشخص کنند که وی ۱۰ درصد سهام خود در شرکت خودرو سازی تسلا را بفروشد یا خیر؟ در این نظر سنجی ۳.۵ میلیون کاربر شرکت کردند و در نهایت ۵۷ درصد آن‌ها رأی “بله” دادند.

از آن زمان تا کنون ماسک ۹ میلیارد دلار از سهام خود در تسلا را فروخته است.

ماسک همواره از بستر توییتر برای نوسان دادن به قیمت برخی دارایی‌ها از جمله ارز‌های مجازی نظیر داج کوین استفاده کرده است.

در سال ۲۰۱۸ همین کار برای ماسک دردسر ساز شد چرا که کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا تحقیقاتی را نسبت به اقدامات ماسک در نوسان دادن به سهام تسلا در پیش گرفت و پس از آن پای وزارت دادگستری آمریکا به این پرونده باز شد و حتی برای مدتی ماسک از مدیریت تسلا کنار رفت. نهایتا طی توافقی با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ماسک قول داد تا استفاده خود از توییتر برای چنین اقداماتی را متوقف کند.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.