با حکم معاون وزیر ارتباطات؛

مدیرکل روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات منصوب شد

رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران در حکمی مدیرکل دفتر ریاست این سازمان، روابط عمومی و امور بین‌الملل را منصوب کرد.

به گزارش فاواپرس به نقل از سازمان فناوری اطلاعات ایران، محمد خوانساری معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران در حکمی قاسم عسلی را به سمت مدیر کل دفتر رئیس سازمان، روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان فناوری اطلاعات ایران منصوب کرد.

در این حکم، ۱۲ مأموریت ویژه برای این پست در نظر گرفته شده است که اهم آنها عبارتند از مدیریت، پیگیری و نظارت کلیه امور مربوطه، تعامل و هماهنگی‌های لازم با بخش‌های حاکمیتی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته، تعامل نزدیک و سازنده با سازمان‌های بین‌المللی، تعامل با بخش خصوصی، اتحادیه‌ها و اپراتورها، تعامل و ارتباط با رسانه‌های جمعی، هماهنگی لازم با ادارات کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان‌ها و سایر مأموریت‌ها.

قاسم عسلی، دانش‌آموخته مقطع کارشناسی ارشد رشته علوم ارتباطات اجتماعی است. وی که پیش از این و برای سال‌های متمادی، عهده‌دار سمت معاون مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بود، مشاور مدیرعامل خبرگزاری ایرنا، مدیریت روابط‌عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی پیام و رئیس اداره تبلیغات و مراسم مرکز روابط‌عمومی وزارت ارتباطات را در کارنامه خود دارد.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.