برترین‌های تیک تاک در سال 2021

برترین‌های تیک تاک در سال 2021 توسط این شبکه اجتماعی معرفی شدند: کابی لیم و «سرآشپز پاف»، گربه‌ای که به ویدیوهای آشپزی‌اش معروف است.

هفته گذشته به عنوان بخشی از گزارش عملکرد سالانه، اطلاعاتی درباره محبوب‌ترین آهنگ‌ها، ویدیوها و کاربران شبکه اجتماعی تیک تاک منتشر شد که شامل برترین‌های تیک تاک نیز می‌شد.

این شبکه اجتماعی فهرستی از کاربران موفقی را منتشر کرده که «در سال ۲۰۲۱ به قله های جدیدی دست یافتند و با محتوای جذاب خود طرفداران زیادی پیدا کردند». این فهرست در سطح جهانی ۵ نفره و در سطح آمریکا ۱۰ نفره است.

در فهرست جهانی برترین‌های تیک تاک، ستارگان موسیقی پاپ کره‌ای و یک فوتبالیست هلندی نیز به چشم می‌شود

کابی لیم (Khaby Lame)، تیک تاکری که به نگاه های عاقل اندر سفیهش در برابر ایده های احمقانه ی اینترنتی معروف است، در صدر این فهرست قرار گرفته است.

بر اساس گزارش سایت Social Tracker که به رصد شبکه های اجتماعی می پردازد، ماهانه به طور متوسط ۵ میلیون نفر به تعداد دنبال کنندگان کابی لیم در تیک تاک افزوده می شود و او پس از پشت سر گذاشتن آدیسن ری، دیگر کاربر تیک تاک، در ماه ژوئیه ی امسال، حالا نفر دوم در میان تاک تاکر هایی است که بیشترین دنبال کننده را دارند و به نظر می رسد به زودی گوی سبقت را از چارلی دی آملیو هم خواهد ربود و به نفر شماره یک تیک تاک از جهت تعداد دنبال کننده بدل خواهد شد.

دی آملیو در حال حاضر ۱۳۰/۹ میلیون دنبال کننده دارد و تعداد دنبال کنندگان کابی لیم ۱۲۳ میلیون نفر است.

اَبی رابرتس (Abby Roberts)، یک تیک تاکر حوزه ی زیبایی و یک کازپلیر که به گریم هایش که با آن ها خود را به شکل چهره های معروف درمی آورد، مشهور است، رتبه ی دوم فهرست جهانی تیک تاک از آن خود کرده است. ویدئوهای او در مجموع ۱/۴ میلیارد لایک دریافت کرده اند.

برترین‌های تیک تاک
Abby Roberts

گروه موسیقی پاپ کره ای BTS با ۴۴/۵ میلیون دنبال کنندده و بیش از ۷۰۰ میلیون لایک، در رتبه ی سوم قرار دارد.

نفر چهارم فهرست کوئن گون (Koen Geven)، فوتبالیست هلندی، صاحب حساب تیک تاکی thedutchgoalkeeper است که ویدئوهایش ۴۱/۳ میلیون لایک دریافت کرده. او بیشتر با ترفندهای فوتبالی، چالش ها و ویدئوهای دروازه بانی اش شناخته می شود.

برترین‌های تیک تاک
Koen Geven

رتبه ی پنجم به اونیا دی آملیو (Oneya D’Amelio)، صاحب حساب تیک تاکی angryreactions تعلق دارد که ویدئوهایی از واکنش های طنزآمیز خود منتشر می کند و در عرض ۲۴ ساعت یک میلیون نفر او را دنبال کردند. او مدتی بی خانمان بود و ویدئوهای معروفش را از داخل ماشینش می گرفت.

برترین‌های تیک تاک
Oneya D’amelio

فهرست برترین‌های تیک تاک در آمریکا، تیلور سوییفت، اولیویا رودریگو و یک گربه ی آشپز را در برمی‌گیرد

رتبه ی نخست فهرست برترین‌های تیک تاک در آمریکا به «آشپز پاف» (Chef Puff) تعلق دارد، یک گربه که به کمک صاحب خود، لینچ ژانگ، غذاهای مختلفی درست می کند و با ۱۹/۷ میلیون دنبال کننده ی خود از باورهای غلط غذایی می گوید.

آشپز پاف برترین‌های تیک تاک

اونیا دی آملیو در فهرست آمریکا هم حضور دارد و مقام دوم را کسب کرده است.

اولیویا رودریگو، خواننده ی مشهور آمریکایی در جایگاه سوم قرار گرفته است. آهنگ او، Driver’s License هم یکی از پراستفاده ترین آهنگ ها در شبکه اجتماعی تیک تاک طی سال ۲۰۲۱ بود.

بعد از او، لیسِت ادواردو (Lissette Eduardo) از جمهوری دومنیکن است که با ویدئوهای طنزآمیزش ۹/۳ میلیون دنبال کننده کسب کرده است.

برترین‌های تیک تاک
Lissette Eduardo

نفر پنجم فهرست آمریکا، تیلور سوییفت است که در ماه اوت به تیک تاک پیوست. او حالا نزدیک به ۱۰ میلیون دنبال کننده دارد.

دیگر افراد حاضر در فهرست ۱۰ تایی آمریکا، عبارتند از: یک متخصص پوست به نام دکتر شاه (Dr Shah)، یک کارشناس حوزه ی زیبایی اهل بوستون به نام میکیلا نوگیرا (Mikayla Nogueira) و جان گراتزیاتو (Jon Graziano).

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.