تصاویر جدید شیائومی 12 پیش از رونمایی رسمی فاش شد

تصاویر جدید شیائومی 12 پیش از رونمایی (هفتم دی) فاش شده است که نشان می‌دهد این گوشی حداقل در یک مدل دارای دوربین سه‌گانه و پنل پشتی چرم خواهد بود.

اخیرا، گزارش‌های زیادی از سری ۱۲ شیائومی مربوط به مشخصات و طراخی پنل پشتی آن‌ها افشا می‌شود. اوایل امروز، پوستری از شیائومی ۱۲ در فضای مجازی منتشر شد که طراحی، قیمت و مشخصات آن را نشان می‌‌داد و اکنون در گزارشی از گیزموچاینا، رندرهایی از دستگاه آینده در توییتر ظاهر شده است. افشاگر محبوب Evleaks در توییتر رندرهایی از تصاویر جدید شیائومی 12 آینده را فاش کرد.

رندرهای منتشرشده از تصاویر جدید شیائومی 12 توسط افشاگر، طراحی شبیه به آنچه قبلا توسط OnLeaks فاش شده بود، به نمایش می‌گذارد. افزون‌براین، صفحه‌نمایش ۶.۲۸ اینچی با منحنی‌هایی یکنواخت در گوشه و لبه‌ها، دوربین سلفی دارای حفره در مرکز و برند شیائومی در گوشه سمت چپ پایین پنل عقب را نشان می‌دهد.

تصاویر جدید شیائومی 12

ماژول دوربین سه‌گانه مانند رندرهای اولیه با لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دو لنز در زیر آن به‌صورت عمودی همراه است. با‌این‌حال، بافت و رنگ پنل پشتی با رندر‌های قبل تفاوت دارد. رندرها سه رنگ سبز، آبی و سفید را نشان می‌دهند.

باتوجه به‌اینکه رندرهای سفید و آبی دارای پنل پشتی معمولی هستند؛ اما رنگ سبز در قسمت پشتی بافتی تقریبا شبیه چرم را به‌نمایش می‌گذارد که از نظر زیبایی ظاهری دلپذیر به آن می‌دهد.

با افشای اخیر ریلمی از ظاهر GT 2 پرو آینده خود، احتمالا شیائومی نیز گوشی‌های پرچمدارش را به‌جای استفاده از روکش شیشه‌ای ساده در پنل پشت، با بافت مخصوصی عرضه خواهد کرد.

تصاویر جدید شیائومی 12

افشای اطلاعات قبلی نشان داده بود که شیائومی ۱۲ به صفحه‌نمایش ۶٫۲۸ اینچی AMOLED با وضوح +Full HD، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، عمق رنگ ۱۰ بیتی، استاندارد +HDR10، فناوری دالبی‌ویژن و تنظیم روشنایی صفحه‌نمایش تا ۱۶۰۰۰ سطح مجهز خواهد شد. این گوشی از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل یک قدرت می‌گیرد که با رم LPDDR5 و حافظه ذخیره‌سازی UFS 3.1 همراه خواهد بود. همچنین انتظار می‌رود دارای باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعت باشد که از شارژ سریع ۶۷ واتی و شارژ بی‌سیم ۳۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

شیائومی ۱۲ در پنل پشت از دوربین سه‌گانه شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل 1/1.28 اینچی با قابلیت لرزشگیر اپتیکال (OIS) و دیافراگم f/1.9، دوربین فوق عریض ۱۳ مگاپیکسل با میدان دید ۱۲۳ درجه و دوربین سومی است که از OIS، زوم اپتیکال ۳ برابر، زوم هیبریدی ۱۰ برابر و زوم دیجیتال ۳۰ برابر پشتیبانی می‌کند.


خبرهای مرتبط

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.