آموزش ساده‌ترین روش دانلود از توییتر

در توییتر نیز مانند اینستاگرام روش مستقیمی برای دانلود ویدیوها وجود ندارد و برای دانلود فایل‌ها به برنامه‌های جانبی مورد نیاز است. اگر شما نیاز دارید ویدیویی را از توییتر دانلود کنید، در این مقاله با ما همراه باشید تا ساده‌ترین روش دانلود از توییتر را به شما معرفی کنیم.

گاهی بسیاری از ویدیوهای به اشتراک گذاشته شده در توییتر، ارزش چند بار دیده شدن را دارند، اما برای ذخیره یک ویدیو چه باید کرد؟ با اینکه نرم افزارهای مختلفی برای این کار وجود دارند؛ اما در این مقاله قصد تا ساده‌ترین روش دانلود از توییتر را به شما معرفی کنیم تا به آسانی و بدون نیاز به نرم‌افزار خاصی ویدیوها را دریافت و ذخیره نمایید.

توییتر یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین شبکه‌های اجتماعی است و مخاطبان زیادی دارد. هر کدام از پست‌ها و مطالبی که در توییتر منتشر می‌کنیم، توییت نامیده می‌شود. در توییتر هم مثل سایر شبکه‌های اجتماعی می‌توان متن، تصویر و ویدیو منتشر کرد. ممکن است وقتی دارید در توییتر گردش می‌کنید و با یک محتوای جالب روبه‌رو شده و تمایل داشته باشید که آن را دانلود کنید. دانلود از توییتر یکی از دغدغه‌های مهم کاربران این شبکه اجتماعی است که در این مقاله به آن خواهیم پرداخت.

توییتر

دانلود از توییتر چگونه انجام می‌شود؟

در توییتر تمامی انواع محتوا (متن، صوت، ویدیو و تصویر) وجود دارد. در صورتی که کسی بخواهد یک متن یا تصویر را از این شبکه اجتماعی ذخیره کند، کار او بسیار آسان خواهد بود ولی اگر بخواهد از توییتر ویدیو دانلود کند، ممکن است لازم باشد مقداری سختی بکشد و از راهکارهای جانبی استفاده کند.

دلایل مختلفی وجود دارد که بر اساس این دلایل لازم است کاربران دانلود از توییتر را یاد بگیرند. روش دانلود از توییتر به دستگاهی بستگی دارد که کاربران از آن استفاده می‌کنند. روش دانلود از توییتر برای کسی که از کامپیوتر استفاده می‌کند با کسی که تلفن هوشمند دارد، اندکی فرق می‌کند. در ادامه به ساده‌ترین روش دانلود از توییتر اشاره شده است. در صورتی که تمایل دارید این روش را یاد بگیرید، تا پایان این مقاله با ما همراه شوید.

دانلود از توییتر با استفاده از مرورگر

شما می‌توانید از طریق مرورگرهای مختلف به دانلود از توییتر بپردازید. در صورتی که می‌خواهید با استفاده از مرورگرها یک ویدیو از توییتر دانلود کنید، مراحل زیر را دنبال کنید:

مرحله اول
برای دانلود از توییتر اولین کاری که باید انجام دهید این است که مرورگر خود را باز کنید و به سایت Twitter.com بروید.

مرحله دوم
در این مرحله به ویدیویی که می‌خواهید دانلود کنید، مراجعه کنید. توییت مربوط به آن را بیاورید. کمی دقت کنید در بالای توییت، تاریخ انتشار آن دیده می‌شود.

دانلود از توییتر

مرحله سوم

تاریخ انتشار توییت بالا مربوط به 4 آگوست است. روی این تاریخ راست کلیک کنید و سپس Copy Link Address را انتخاب کنید تا نشانی اختصاصی آن کپی شود. در صورتی که یک توییت را به صورت اختصاصی باز کرده‌اید، می‌توانید نشانی آن را از نوار آدرس مرورگر کپی کنید.

مرحله چهارم

حال وقت آن است که با یک ابزار عالی در زمینه‌ی دانلود از توییتر آشنا شویم. این ابزار به شما کمک می‌کند که ویدیوی مورد نظر خودتان را که در قالب یک توییت در توییتر منتشر شده است، دانلود کنید. برای آشنایی با این ابزار به سایت WeDown.ir مراجعه کنید.

دانلود از توییتر

مرحله پنجم

آدرس ویدیویی که در توییتر کپی کردید را در کادری که در مرکز این تصویر قرار دارد، قرار دهید و سپس روی دکمه رنگی Download کلیک کنید تا پردازش آغاز شود. 

دانلود از توییتر

مرحله ششم

پس از پایان پردازش، رزولوشن و کیفیت‌های در دسترس برای ویدیوی مورد نظر برای دانلود در دسترس قرار می‌گیرد و شما می‌توانید با کلیک روی دکمه سبز رنگ Download آن ویدیو را با کیفیت مورد نظر خودتان روی سیستم ذخیره نمایید.

دانلود از توییتر روی گوشی تلفن هوشمند

در صورتی که قصد دارید یکی از ویدیوهای مورد علاقه خودتان در توییتر را روی گوشی تلفن هوشمند خود دانلود کنید، طی کردن مراحل زیر یکی از آسان‌ترین کارهایی است که می‌توانید انجام دهید.

گام اول

در گوشی تلفن هوشمند خودتان اپلیکیشن توییتر را باز کنید و توییت مربوط به ویدیویی که تمایل دارید در گوشی خود ذخیره کنید را پیدا کنید.

گام دوم

روی توییت بزنید تا ویدیو کل صفحه نمایش را پر کند. مطابق تصویر زیر روی آیکون اشتراک‌گذاری در پایین سمت راست صفحه نمایش کلیک کنید.

دانلود از توییتر

گام سوم

از منویی که نمایش داده می‌شود، مطابق شکل زیر گزینه Copy Link را انتخاب کنید.

دانلود از توییتر

گام‌های چهارم و پنجم

از این مرحله به بعد تمامی گام‌ها مطابق با روش دانلود از طریق مرورگر است که در بالا ذکر شد. شما باید در مرورگر گوشی تلفن هوشمند خود به سایت WeDown.ir مراجعه و سایر مراحل را طی کنید تا ویدیوی مورد نظرتان را روی گوشی خود ذخیره کنید.

با طی کردن این مراحل ویدیو خیلی راحت روی دستگاه شما دانلود خواهد شد. همان طور که مشاهده کردید دانلود از توییتر به هیچ عنوان کار سخت و پیچیده‌ای نیست. کافی است راه آن را بدانید که در این بخش به صورت کامل و تصویرمحور به راهکار دانلود از توییتر روی هر سیستمی اشاره شد.

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.