برگزاری کنسرت پاریس هیلتون در متاورس

کنسرت پاریس هیلتون، خواننده و مدل آمریکایی قرار است در شب سال نوی میلادی در قالب کنسرتی مجازی در متاورس برگزار شود.

کنسرت پاریس هیلتون قرار است از طریق پلتفرم روبلاکس که امکان دسترسی به فراجهان ( متاورس) را فراهم می‌کند پخش شود. نزدیک به ۵۰ میلیون کاربر هر روز پلتفرم روبلاکس استفاده می‌کنند.

پاریس هیلتون برای برگزاری کنسرت مجازی‌اش در متاورس جزیره‌ای به نام «دنیای پاریس» (Paris World) ایجاد کرده است. بازدیدکنندگان از این جزیره می‌توانند از اقامتگاه پاریس هیلتون در لس‌آنجلس که به صورت دیجیتال شبیه‌سازی شده است بازدید کنند.

آنها همچنین امکان مشاهده خودروهای لاکچری و کشتی‌های تفریحی پاریس هیلتون را خواهند داشت.

این خواننده آمریکایی درباره حضورش در دنیای واقعیت مجازی می‌گوید: «برای من متاورس جایی است که انجام تمام کارهایی را که در زندگی واقعی انجام می‌دهیم ممکن است. همه امکان تجربه‌ای اینچنینی [مانند زندگی لاکچری] را ندارند و به همین دلیل ما تمام سال بر روی اجرای این طرح [ایجاد «دنیای پاریس»] کار کردیم.»

پاریس هیلتون اولین خواننده‌ای نیست که به فراجهان یا متاورس می‌پیوندد. دو خواننده رپ آمریکایی پیش از این کنسرت‌های مجازی برگزار کرده بودند. یکی از آنها لیل نس اکس بود که بیش از ۳۰ میلیون نفر به تماشای هنرنمایی‌اش از طریق پلتفرم روبلاکس نشستند.

شرکت‌های چندملیتی عرضه پوشاک نیز از برگزاری کنسرت‌های مجازی خواننده‌ها استقبال زیادی کرده‌اند تا آواتارهای آنها لباس‌ها و کفش‌هایی با برندهایی مانند نایک، مونکلر و بالینسیاگا به هنرنمایی مجازی بپردازند.

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.