جدیدترین رندر گلکسی S22 اولترا که به صورت رسمی منتشر شده است

در حالی که تقریبا زمان زیادی به معرفی سری پرچمداران آینده سامسونگ باقی نمانده، جدیدترین رندر گلکسی S22 اولترا منتشر شد که طراحی آن را از تمام زوایا به خوبی نشان می‌دهد.

در حالی که تاکنون چندین رندر غیر رسمی از پرچمدار آینده سامسونگ یعنی گلکسی S22 اولترا منتشر شده بود، اکنون evleaks افشاگر شناخته شده صنعت، به صورت رسمی یک رندر گلکسی S22 اولترا منتشر کرده است. همانطور که در این تصویر مشاهده می‌کنید، S22 اولترا دارای طراحی مانند سری گلکسی نوت خواهد داشت و غول فناوری کره روی پنل پشتی آن از یک ماژول دوربین چهارگانه استفاده کرده و بالای نمایشگر آن یک دوربین سلفی قرار گرفته است.

رندر گلکسی S22 اولترا

همچنین همانطور که کاملا انتظار می‌رود، این دستگاه مانند S21 اولترا از قلم S Pen سامسونگ پشتیبانی می‌کند.

انتظار می‌رود تا سامسونگ در ژانویه ۲۰۲۲ که اولین روز آن فردا خواهد بود، به طور رسمی سری جدید گلکسی S22 را معرفی کند. تاکنون در گزارش‌های مختلفی برخی ویژگی‌های اصلی گلکسی S22 فاش شده است و به نظر می‌رسد طرفداران این سری هم اکنون نیز اطلاعات زیادی درباره آن‌ها دارند.

ویژگی‌های احتمالی گلکسی S22 اولترا

رندر گلکسی S22 اولترا

در جدیدترین گزارش مربوط به این گوشی عنوان شده بود که ظاهرا پرچمدار آینده سامسونگ در نسخه‌ای با یک ترابایت حافظه داخلی نیز عرضه خواهد شد تا کاربران از نظر ظرفیت داخلی دستگاه خود هیچ نگرانی نداشته باشند.

علاوه بر تصاویر متعددی و جدیدی که تاکنون از این گوشی منتشر شده، تصاویری از ماکت گلکسی S22 در رنگ‌هایی از جمله قرمز، مشکی و سبز به اشتراک گذاشته شده بود که طراحی آن را نشان می‌داد.

از دیگر نقاط قوت این گوشی می‌توان به دوربین آن اشاره کرد که ظاهرا با پیشرفت‌های بسیار زیادی همراه خواه بود. به عنوان مثال تاکنون عنوان شده بود که دوربین اصلی گلکسی S22 اولترا احتمالا قابلیت عکاسی ماکرو خواهد داشت و همچنین سامسونگ با بهره‌گیری از هوش مصنوعی، کمک زیادی به بهبود تصاویر کرده است.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.