تماشا کنید: اولین تریلر رسمی فصل ششم Peaky Blinders منتشر شد

اولین تریلر رسمی فصل ششم Peaky Blinders منتشر شد. فصل ششم، فصل پایانی این سریال محبوب و پربیننده محصول شبکه BBC با بازی کیلیان مورفی است.

به تازگی اولین تریلر رسمی فصل ششم Peaky Blinders منتشر شده است. فصل ششم، فصل پایانی این سریال محبوب و پربیننده محصول شبکه BBC با بازی کیلیان مورفی است. برای اطلاع از جزییات بیشتر با فاواپرس همراه باشید.

سریال پیکی بلایندرز (Peaky Blinders) یکی از مورد انتظارترین سریال 2022 بوده که به کارگردانی استیون نایت ساخته شده است. این مجموعه جذاب در ژانر جنایی، درام به اکران در آمده و توانسته طرفداران بسیار زیادی پیدا کند. در ادامه این نوشتاراولین تریلر رسمی فصل ششم Peaky Blinders در اختیار شما قرار می‌دهیم. برای اطلاع از جزئیات با ما همراه باشید.

اولین تریلر رسمی فصل ششم Peaky Blinders

سریال پیکی بلایندرز (Peaky Blinders) یکی از پر طرفدارترین سریال‌های جنایی و درام بوده که تاکنون پنج فصل این مجموعه به اکران درآمده و تمامی طرفداران این مجموعه در انتظار اکران فصل جدید هستند. طبق اخبار به دست رسیده این مجموعه دوست داشتنی قرار است در بهار 2022 میلادی ( بهار ١۴٠١) به اکران دربیا‌ید.

همانطور که می‌دانید در فصل آخر شاهد بودیم که تامی می‌تواند به وفاداری خانوادگی تکیه کند، اما واضح است که روش های قدیمی تجارت آن‌ها در حال از بین رفتن است و این باعث می‌شود تا مایکل برای بازسازی ساختار تجاری خانواده پیشنهاداتی بدهد. در فصل ششم پیکی بلایندرز، احتمالا خانواده و دوستان تامی، رهبری و حتی عقل او را زیر سوال می‌برند.

تریلر فصل ششم Peaky Blinders

باز هم سر و کله دشمنان تامی با تهدید‌های جدید شروع می شود، تامی باید تصمیم بگیرد که آیا واقعا می‌خواهد تامی شلبی، رهبر پیکی بلایندرز باشد، یا این که می‌خواهد با استفاده از مشخصات یک مرد مرده به آقای جونز تبدیل شود. این شانس وجود دارد که تامی در فصل ششم راهی برای حفظ قدرت پیدا کند.

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.